LennyK
Silver
Shit nu tog du detta till nästa nivå...Håller med och det är inte bara tonic water i glaset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shit nu tog du detta till nästa nivå...Håller med och det är inte bara tonic water i glaset
Häng på bara.Shit nu tog du detta till nästa nivå...
Helm brothersTycker den är bra det tilltrots, gillar de feta visarna kontra tavlans storlek. Gör mkr för toolwatchkänslan.
Kräver nästan lite bilder på båda bröderna helm
Mäktigt! Riktigt bra kap. Dock bättre med en på var arm som du brukar, för ryggraden skull .
Helm brothers
Vafalls, de är beatys, lätta, smäckra o så snyyyggaTar på mig samlingens tyngsta och mest obekväma klump...
Men go ändå! Funderar på ett flat vent zuludiver, kan det funka måntro med höjd och de feta luggarna?
Ha ha, fn får ju ha hantel på andra, el ölkasseMäktigt! Riktigt bra kap. Dock bättre med en på var arm som du brukar, för ryggraden skull .
En riktig goding. Vill härmed ställa mig på kö om den ska avyttras någon gång .
Vafalls, de är beatys, lätta, smäckra o så snyyygga
Jag med!Fan vad jag är sugen på en grön jävel
Vafalls, de är beatys, lätta, smäckra o så snyyygga
PayPal fungerar felfritt. Sen har dom nån sån där snabb-utcheckning där man kan betala med vanligt kreditkort.Till er som köpt tisell från Korea sidan. Kan man köpa med PayPal eller vad betyder det kryptiska meddelandet om att man ska köra med PayPal utan att betala med Paypal?
Jaha, och när beräknas nedkomst för mästerverket? PayPal fungerar felfritt. Sen har dom nån sån där snabb-utcheckning där man kan betala med vanligt kreditkort.
Alright. Gött.PayPal fungerar felfritt. Sen har dom nån sån där snabb-utcheckning där man kan betala med vanligt kreditkort.
Har du 42an? Jag körde min på ISO-liknande bandet som medföljde, tyckte tjockleken på det hjälpte till att balansera ut tjockleken på klockan.Tar på mig samlingens tyngsta och mest obekväma klump...
Men go ändå! Funderar på ett flat vent zuludiver, kan det funka måntro med höjd och de feta luggarna?
Inte en aning, har inte fått nån info änJaha, och när beräknas nedkomst för mästerverket? 
Skål för nykterheten !
Haha! Grymt! Och Bullsharken på mesh var mumma!
Tänkte ta wrist shoten till en somrigare nivå, tar mig friheten att kalla den @LennyK pose. Haka gärna på för all del
Norrlands och en seiko, Sverige meets Japan . Kan inte bli mer sommar än så
Eller hur, jag diggade kombon speciellt med en fladdrig skjorta till. Min dotter fick lösa det... vågade inte fråga min samboHaha! Grymt! Och Bullsharken på mesh var mumma!
Vem tvingade du ta bilden?
Har du 42an? Jag körde min på ISO-liknande bandet som medföljde, tyckte tjockleken på det hjälpte till att balansera ut tjockleken på klockan.
Fick du inte ett sånt band till din? Så kan du ju testa iaftycker dem gör sig bra på det!Jepp, 42mm. Tror det passar perfekt, likaså är det alltid nära 100% fit på dem (pga många hål nära varandra) men har så svårt för dem rent estetiskt. Gillar dem mest på ploprof. Men visst ett alternativ ändå. Länken är ju riktigt bra men blir rejäl tung
Kul svar.Skål för nykterheten !
Det finns en isländsk helknäpp film från 80-talet där det dricks en hel del, och en överförfriskad kvinna utbrister (fritt översatt) "Jag slutar hellre dricka än att frivilligt lägga in mig på torken"
Stella í orlofi heter filmen.
Väldigt trevlig färgkombination måste jag säga. Fräsch och somrig!Såg denna black/white från Davosa. Ternos Luca Tribondeau limiterad till 500 ex. Dock dyra, drygt 14 ksek på Chrono24 .
Jaha, och när beräknas nedkomst för mästerverket? 
Inte en aning, har inte fått nån info än