Snyggt! Vilken skärgård är det? Själv är jag född och uppvuxen i St Annas skärgård, Östergötland.Vilken dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Vilken skärgård är det? Själv är jag född och uppvuxen i St Annas skärgård, Östergötland.Vilken dag.
Jag skojar. Är också ett fan även om jag inte lyssnat sönder dom senaste albumenJa jag borde kanske ha det. Är bara en stor fan sedan många år, därav mitt alias
Så där ska det se ut !! En fin klocka i rätt miljö.Vilken dag.
Där har jag faktiskt aldrig varit. Detta är Stockholms skärgård.Snyggt! Vilken skärgård är det? Själv är jag född och uppvuxen i St Annas skärgård, Östergötland.
Den trivdes...Så där ska det se ut !! En fin klocka i rätt miljö.
Okey, nästan rätt miljö Skojar bara.Där har jag faktiskt aldrig varit. Detta är Stockholms skärgård.
Gött. Missade konserten på grönan senast . Han får göra vad han vill nuförtiden, han är ändå kungJag skojar. Är också ett fan även om jag inte lyssnat sönder dom senaste albumen
Så rackarns fin, gott att du fick tag i en. Grattis.Yes, justerat bud accepterat och en gröning till på väg mot Sverige!!
Brons är det nya svarta
Trodde inte Island hade mycket kriminalitet. Och sånt där är ju så jävla surt, folk som inte vet skillnad på mitt och ditt.Nån moralbefriad motherfucker har stulit min dotters cykel
Nej, jag fattar inte sånt här... stjäla från ett barnTrodde inte Island hade mycket kriminalitet. Och sånt där är ju så jävla surt, folk som inte vet skillnad på mitt och ditt.
Grattis! Vad ligger dessa på i pris nu? Imorgon måste jag ha på min Zelos Mako bronsare, nu har den snurrat i windern på tok för länge!Yes, justerat bud accepterat och en gröning till på väg mot Sverige!!
Brons är det nya svarta
Ålder? Kan det kanske vara nån liten som inte förstår bättre (uppenbarligen förstår de inte men om de är små...)?Nån moralbefriad motherfucker har stulit min dotters cykel
Tack!!Så rackarns fin, gott att du fick tag i en. Grattis.
Förbaskat trist. Hoppas den kommer till rätta.Nån moralbefriad motherfucker har stulit min dotters cykel
En winder fylld med havsvatten?Grattis! Vad ligger dessa på i pris nu? Imorgon måste jag ha på min Zelos Mako bronsare, nu har den snurrat i windern på tok för länge!
Jag googlade lite och folk verkar inte direkt vara särskilt positivt inställda till EU-sidans garantier. I ett fall hade kronan lossnat efter ett par användningar och de påstod att det var handhavandefel, när kunden stod på dig kunde de sträcka sig till att skicka ut en ny krona för typ 300 spänn...
Jag förstår inte heller hur det kan kosta 400 spänn och ta en vecka från Tjeckien till Sverige. Det kostar väl knappt ens det i egenskap av privatperson?
Typ 600-700kr billigare inkl. avgifter, möjligtvis att man får en nyare batch.
Aj då! Var det nyligen eller något/några år sedan?
Vanuatu, alla dgr i veckan, size, band, men Komodon är cool, måste fixa nytt band bara, fanns gummi med så det blir bra, jag är så jävla lat bara och behöver helst då deployment clasp...Vilken gillar du bäst av Hjälmarna hittills?
Tackar!Grattis! Vad ligger dessa på i pris nu? Imorgon måste jag ha på min Zelos Mako bronsare, nu har den snurrat i windern på tok för länge!
Jo, det ser väl fint ut på papper men folk verkar ha en helt annan bild i verkligheten där allt verkar skyllas på handhavandefel. Jag tror faktiskt inte ens att de har någon koppling till Tisell utan bara agerar mellanhand genom att köpa in klockor i bulk och sälja vidare.Kan inte svara på hur EU butiken hantera garantiärenden men det är ju en lagstadgad rättighet inom EU.
"EU law also stipulates that you must give the consumer a minimum 2-year guarantee (legal guarantee) as a protection against faulty goods, or goods that don't look or work as advertised. In some countries national law may require you to provide longer guarantees."
Möjligt att prisdiffen var runt 300-500kr även då men jag hade nog ändå velat ha den garantin för de 500kr extra, i vilket fall som helst är det betydligt enklare och billigare att skicka något för åtgärd inom EU än till Korea.
Ca 2 år sedan
Min Bronzo hälsar
Jo, har oxå för mig det på ngn review, undrar om det var just one more watch snubben, Får kollaVet inte om någon skrivit det tidigare men såg på nån Youtube nisse som sa att han köpte ett mindre/smidigare lås till den på deras hemsida.
Haha, det där med påskyndad patina saknar ju charm. Den kommer med tid och tålamod, det bygger riktig karaktärEn winder fylld med havsvatten?
Relativt fynd ändå, inte helt lätta att få tag på längre! Är det v2?Tackar!
Blev strax under 800 dollar med frakt, tull och moms. Hade väl kostat det samma om Zelos hade haft nån kvar så inget fynd men riktigt kul att få tag i en
Folk verkar ju iaf vara väldigt nöjda med garanti-ärenden, med ägaren Mr Oh som han kallasJo, det ser väl fint ut på papper men folk verkar ha en helt annan bild i verkligheten där allt verkar skyllas på handhavandefel. Jag tror faktiskt inte ens att de har någon koppling till Tisell utan bara agerar mellanhand genom att köpa in klockor i bulk och sälja vidare.
Jag var själv inne på att beställa därifrån innan jag började läsa på och insåg att man i praktiken får samma obefintliga garantier, nästan samma leveranstid och ett lägre pris om man beställer direkt från Korea/Hong Kong.
Sant men tålamod är inte min styrka Så jag får ta det med fejkad charmHaha, det där med påskyndad patina saknar ju charm. Den kommer med tid och tålamod, det bygger riktig karaktär
Ja, det är en V2Relativt fynd ändå, inte helt lätta att få tag på längre! Är det v2?
Fortfarande lika snyggt såklart, jag gillar dock mer sådant som får sin patina med tidenSant men tålamod är inte min styrka Så jag får ta det med fejkad charm