• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

God morgon! Steinhart ocean One får börja på handen idag och kanske även får följa med till stranden.
IMG_20190630_080810_Bokeh.jpg
IMG_20190630_080635_Bokeh.jpg
 
Varandes en människa av svag karaktär så har jag nu även lagt bud på en Emerald Green Mako i brons som komplement till Hammerheaden jag köpte i går.. ;)
Min take på en grön livsstil typ :)
Fina bägge (framför allt makon) :), hoppas budet går hem då. 2 zelos på 2 dagar, kanoon. Det där med karaktär känner nog jag och många här igen.:D
 
Nej, den ligger inte på KS, hittade denna i USA men vi är inte överens om priset riktigt än ;-)
Håller med dig om att tavlan är riktigt läcker :)

Ah, okay. Gillar verkligen den jag har. Superbra storlek med tyngd. Fantastisk tavla. Glittrar när man är på stranden med den. Får man fråga vad du har budat?
 
Ah, okay. Gillar verkligen den jag har. Superbra storlek med tyngd. Fantastisk tavla. Glittrar när man är på stranden med den. Får man fråga vad du har budat?
Jo, den ser lite glittrig ut :) 500 dollar är budet plus frakt tull och moms om det vill sig illa ;) Helt ny klocka dock, killen hade köpt två och bestämt sig för att den blåa var hans favorit.
 
F4937F25-70D4-4CA6-A674-2EF8790ADD92.jpeg
F8838510-C48A-4F7B-A0EB-1C5124CA0B7D.jpeg
08F88A8B-2E30-4184-8375-327A9AE68071.jpeg
A9D25839-8A17-4823-885A-CFB2EA49DDFA.jpeg
Fn kan inte hålla mig, öppnade paket nr 4, ytterligare en Helm, sprillans, fin, gedigen, manlig, tung, liten-stor ?!, dvs bara 40, men bär större, högre än kaknästornet, fn spännet på baksidan, längsta jag har haft, hmmmm, har inte riktigt bestämt mig än om verdict
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp