Waldorf
Guld
Kan inte riktigt komma överens med cal-dials, verkar lite konstigt tycker jag. Som att blanda arabiska och kyrilliska tecken när man skriver.... Vaffö då? Men det är bara vad jag tycker.Hiss eller diss?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte riktigt komma överens med cal-dials, verkar lite konstigt tycker jag. Som att blanda arabiska och kyrilliska tecken när man skriver.... Vaffö då? Men det är bara vad jag tycker.Hiss eller diss?
Oj, värdefrakt. Gissar att det inte är en Parnis?
Well hello there... spännande
Kan inte riktigt komma överens med cal-dials, verkar lite konstigt tycker jag. Som att blanda arabiska och kyrilliska tecken när man skriver.... Vaffö då? Men det är bara vad jag tycker.
Bra paketdag idag, både en Hammerhead och en drönare
Första intrycket av klockan är att den har en redig närvaro på handleden, snygg och gör att jag blir glad varje gång jag sneglar på den
Att jag dessutom fick ett mycket väl inslaget paket som innehöll ett bonusnato gjorde ju inte saken sämre!
Tack @sand3rs för snabb och smidig affär
Smaken .... Ja visarna är lite tunna/smala för en ren dykare. Kan annars passa på crossovers mellan dress och dykare (badklockor?).Jag kan gilla det. Spinnaker har ju en med Cali som är rätt fin, men just på denna. Vettefasen och visarna kanske är lite off för en dykare?
Bor du i Kba?
Well hello there... spännande
Yes!Bor du i Kba?
Nej det är inte en Parnis min vän... återkommer med bilder om en stundOj, värdefrakt. Gissar att det inte är en Parnis?
Bra paketdag idag, både en Hammerhead och en drönare
Första intrycket av klockan är att den har en redig närvaro på handleden, snygg och gör att jag blir glad varje gång jag sneglar på den
Att jag dessutom fick ett mycket väl inslaget paket som innehöll ett bonusnato gjorde ju inte saken sämre!
Tack @sand3rs för snabb och smidig affär
Jag längtar med spänning!Nej det är inte en Parnis min vän... återkommer med bilder om en stund
Ja visst är den läcker, känner migGrym patina och fin klocka.
Mycket nöjd, man känner sig lite Bear Gryllsk med denna på armen faktisktHärligt du blev nöjd efter våra tips, förväntat iof och bra fångat av dig
Får se när det blir.... har lite mycket på jobbet just nu....Jag längtar med spänning!
Där har vi den! Sjukt snyggt! Stort grattis till den!Sitter med min nya Squale GMT
efter väldigt smidig affär med M26
Stort tack !
Haha, jag är som Brus i Sjätte Sinnet och ser saker.haha, va? hur fick du till det?
Tackar!Där har vi den! Sjukt snyggt! Stort grattis till den!
Tack så mktSnyggt fångat @bluesdog!
Snygg, grattisSitter med min nya Squale GMT
Stort tack !
Skitsnygg broder ! Nu kör vi en squalesommar du och jag !Sitter med min nya Squale GMT
Stort tack !
Inte för det är speciellt relevant, men varför skickades den med Värde?
Då var man tillbaka i Squale matchen igen. Packade precis upp denna magiska Fumoso. Jag tror inte det blir några problem att trivas med den, hjärtat hoppade till lite när jag packade upp den, lite som när man blir kär, eller som när man dricker en riktigt kall Norrlands!
Tack till @Watchie för en bra affär. Tack till forumet och tack framförallt denna tråden för möjligheterna som finns här. Fan vad nöjd jag är
Då var man tillbaka i Squale matchen igen. Packade precis upp denna magiska Fumoso. Jag tror inte det blir några problem att trivas med den, hjärtat hoppade till lite när jag packade upp den, lite som när man blir kär, eller som när man dricker en riktigt kall Norrlands!
Tack till @Watchie för en bra affär. Tack till forumet och tack framförallt denna tråden för möjligheterna som finns här. Fan vad nöjd jag är