Läderlappen med Nr 79 är till migFasen vilken läcker klocka! Grymt att ha två på g @M26
Coke med nr 75 ska jag ha till brorsan, han har velat ha originalet länge men den får han för fan bekosta själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läderlappen med Nr 79 är till migFasen vilken läcker klocka! Grymt att ha två på g @M26
Jag har ca 17, drygt, no worries, gillar dock fit på 1545 bäst....
Läderlappen är beställd här med, tack för heads up
Läderlappen är beställd här med, tack för heads up
I chatten på yema.comVar bokar man upp sig på en ?
Gått med i gruppen på FB
Denna tråden och dess folk alltså. Ni är görgoa.Hmmm... @MaBr har ett blått tropic liknande gummi hemma som borde passa bra på denna. Står 18mm på den, men är mer som 19mm. Postar bild när jag hämtat kidsen från dagis. Om du vill ha den så postar jag över. No charge.
Hittade den när jag semester packade en hel box med klockor och relaterat. Inte friskt
Edit: glömde nämna att jag tror det är vintage. Det var därför jag tänkte på din klocka.
Bilder nedan. Skicka adress via PM så får du det nästa vecka. @MaBr
Vafalls, visa var skåpet ska stå, min fru gillar ej dykare som tur är men när jag hade en DJ 36 mm, gold steel, den rök snabbt, fn vågade ej fråga heller, om man kunde få låna sin klocka lite...Ja, den är riktigt tjusig! Ska ta det med min fru, har inte sett till den där sen jag köpte den...
Snyggt där, måste ju bara älska denna tråden... underbart att du erbjuder dig att skicka ett band. Love itHmmm... @MaBr har ett blått tropic liknande gummi hemma som borde passa bra på denna. Står 18mm på den, men är mer som 19mm. Postar bild när jag hämtat kidsen från dagis. Om du vill ha den så postar jag över. No charge.
Hittade den när jag semester packade en hel box med klockor och relaterat. Inte friskt
Edit: glömde nämna att jag tror det är vintage. Det var därför jag tänkte på din klocka.
Bilder nedan. Skicka adress via PM så får du det nästa vecka. @MaBr
Snyggt där, måste ju bara älska denna tråden... underbart att du erbjuder dig att skicka ett band. Love it
Var bokar man upp sig på en ?
Gått med i gruppen på FB
Yemas hemsida via chatten, det enda man egentligen bokar nu är numret, man måste fortfarande gå igenom pre-order processen manuellt den 22/7. Finns inga priser ännu och inte heller vilken tid pre-order startar men jag uppdaterar löpandePris på nya yema?
Ingen blir gladare än jag! Upptäckte nu att det vita som sitter på är förstört, det har blivit helt missfärgat av mitt reseetui.Äh, vad fasen. Den har legat i låda aplänge. Ser ut vara i samma stil som den som sitter på. Bättre någon i tråden får användning av den.
Ingen blir gladare än jag! Upptäckte nu att det vita som sitter på är förstört, det har blivit helt missfärgat av mitt reseetui.
Holy smoke. Snyggt! Blev lite frågetecken kring länken, vi hade en diskussion om Tusenö Blackwater ... någon som minns? Men den där verkar ju följa handleden rätt snyggt utan anmärkningarSUPERMAN HERITAGE GMT: A SUCCESSFUL COLLABORATION
Thanks to all of you the Superman Heritage GMT Co-Labs project is now a reality!
After several months of work, from designing to prototyping, YEMA is pleased to introduce the Superman Heritage GMT.
This new Superman GMT is inspired by the original Superman 53 00 16 from the 1970s and the Superman Heritage with its round markers, case, and bezel.
Following your votes and comments, we selected 3 different bezels to dress up this brand new Superman GMT. Traditional colors with the Pepsi and Coke bezel, and a more innovative one in Blue/Grey. These bezels will be made of aluminum, the same material as the original Superman.
With its ability to show two different time zones, the latest model is equipped with a Swiss ETA 2893-2 movement, renowned for its reliability and sturdiness.
The Superman Heritage GMT comes with a 39mm case and “Oyster” bracelet made of brushed stainless steel. It’s divers extension reinforces the “toolwatch” aspect to please all globetrotters, whether they are divers, explorers, businessmen or simply travelers.
Yema’s emblematic Y logo is engraved on the crown and the caseback proudly displays YEMA’s historic crest beautifully embossed with a hydraulic press.
The Superman Heritage GMT will be available on pre-order on Yema.com as from 22nd July. To make this timepiece even more exclusive, each model will only be available in an ultra limited series of 100 numbered pieces.
Yema CoLabs and Yema Privilege members can in all exclusively secure their numbered edition right now through 24/7 online chat on Yema.com
Reserverat nr 14 på PepsinJag körde 13 på pepsin
Läderlappen om jag får be, Dark Night är svart, Batman är svart/blå och gamla hederliga läderlappen var grå/blåBlev en dark knight number 69
Var helt NOS, nu är det grå-lila fläckar över hela. Surt!Ah, fan vad trisst! Men det kanske inte är så farligt iom vintage?
Jag är för evigt märkt av bilderna från den länken...Holy smoke. Snyggt! Blev lite frågetecken kring länken, vi hade en diskussion om Tusenö Blackwater ... någon som minns? Men den där verkar ju följa handleden rätt snyggt utan anmärkningar
surt!Var helt NOS, nu är det grå-lila fläckar över hela. Surt!
HahaÖverbliven rekvisita från en filminspelning från 1960-talet
Tunga mikrosCurrent state of micro... Har en till på ingång som landar innan Juli är slut hoppas jag på
En riktig fullträff i min bok.SUPERMAN HERITAGE GMT: A SUCCESSFUL COLLABORATION
Thanks to all of you the Superman Heritage GMT Co-Labs project is now a reality!
After several months of work, from designing to prototyping, YEMA is pleased to introduce the Superman Heritage GMT.
This new Superman GMT is inspired by the original Superman 53 00 16 from the 1970s and the Superman Heritage with its round markers, case, and bezel.
Following your votes and comments, we selected 3 different bezels to dress up this brand new Superman GMT. Traditional colors with the Pepsi and Coke bezel, and a more innovative one in Blue/Grey. These bezels will be made of aluminum, the same material as the original Superman.
With its ability to show two different time zones, the latest model is equipped with a Swiss ETA 2893-2 movement, renowned for its reliability and sturdiness.
The Superman Heritage GMT comes with a 39mm case and “Oyster” bracelet made of brushed stainless steel. It’s divers extension reinforces the “toolwatch” aspect to please all globetrotters, whether they are divers, explorers, businessmen or simply travelers.
Yema’s emblematic Y logo is engraved on the crown and the caseback proudly displays YEMA’s historic crest beautifully embossed with a hydraulic press.
The Superman Heritage GMT will be available on pre-order on Yema.com as from 22nd July. To make this timepiece even more exclusive, each model will only be available in an ultra limited series of 100 numbered pieces.
Yema CoLabs and Yema Privilege members can in all exclusively secure their numbered edition right now through 24/7 online chat on Yema.com
Grattis till en trevlig klockaRiktigt trivsam.