Jo, på sätt och vis.
Fast hon får ju klockor så lite bra blev det för henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, på sätt och vis.
Fast hon får ju klockor så lite bra blev det för henne
Verkar inte så, tror inte det.Det var hennes nitlott i livet...
Haha, tack för det.Verkar inte så, tror inte det.
Ej till Salu tyvärr..Var det inte någon här inne som skulle sälja sin? Vi har ju 6-7st här. @TC10?
Kan man lägga en preorder redan nu? Har inte facebook kan inte se någon info.Det är väl pre-order? Den skulle ju inte komma förrens till vintern. Skall bli intressant att se hur många pengar dem vill ha för den dock.
Endast ett fåtal enligt Gnomon. Får se hur snabbt dom säljer slut den här gången.
Tycker personligen att den är för lik Rolexen för att det ska kännas värt att lägga såpass mycket pengar. De borde bytt till andra visare till exempel.Endast ett fåtal enligt Gnomon. Får se hur snabbt dom säljer slut den här gången.
Det stör inte mig ett dugg, tycker den är alldeles fantastiskTycker personligen att den är för lik Rolexen för att det ska kännas värt att lägga såpass mycket pengar. De borde bytt till andra visare till exempel.
Det ser ju alldeles fantastiskt ut, men jag är lite orolig för att ditt vätskeintag är alldeles för lågtNy dag nya möjligheter. Tisell ångar på i värmen, dryga 33 i skuggan. Kräver perfekt balans av vätskeintaget .
Yema superman gmt verkar släppas idag enligt deras facebook
Det är väl pre-order? Den skulle ju inte komma förrens till vintern. Skall bli intressant att se hur många pengar dem vill ha för den dock.
Tror inte det är pre-order dax ännu, jag uppfattade det som att det bara är fler prototyp bilder samt utförligare information som kommer släppas i slutet av dagen. Jag är medlem i gruppen och kommer att uppdatera när info finnsKan man lägga en preorder redan nu? Har inte facebook kan inte se någon info.
Jo den är snygg, precis som Rolexen är det. Finns ju dock en risk att varumärket kan tappa lite i vissas ögon när man både gör homager och egna dykare som är lite smådyra (jmfr med ex Seiko).Det stör inte mig ett dugg, tycker den är alldeles fantastisk
Man ska inte bry sig om "vissas ögon" så länge man själv är tillfreds. Dom får gärna betala överpris på vissa märken, bara jag slipper. Så tänker jag.Jo den är snygg, precis som Rolexen är det. Finns ju dock en risk att varumärket kan tappa lite i vissas ögon när man både gör homager och egna dykare som är lite smådyra (jmfr med ex Seiko).
Jo, så är det ju. Jag kunde inte bry mig mindre dockJo den är snygg, precis som Rolexen är det. Finns ju dock en risk att varumärket kan tappa lite i vissas ögon när man både gör homager och egna dykare som är lite smådyra (jmfr med ex Seiko).
Skåååååål!!!Ny dag nya möjligheter. Tisell ångar på i värmen, dryga 33 i skuggan. Kräver perfekt balans av vätskeintaget .
Woow klart bästa bilden jag sett på tavlan
Tack! Och sorryWoow klart bästa bilden jag sett på tavlan
Edit: fan nu måste jag ha en.
Dags att fixa nödvändigheter för helgen.
Stämmer till 100%. Bra spottatAh, nice! Sitter den på CNS, typ rymdstrap?
Ser sååå skönt ut! Bra att ha i minne inför min kommande.Stämmer till 100%. Bra spottat
Ja, det är kanske inte det snyggaste, men fasen vad skönt det är!Ser sååå skönt ut! Bra att ha i minne inför min kommande.
Exakt, radiumkäke inom ett halvår tippar jagDet borde följa med en sån här: