• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Mina trogna lurar från Bose gav upp imorse, då jag jobbar hemifrån är det nödvändigt att stänga ute allt ibland så nu har jag bytt märke t.om! Seikon får stå för dagens affordable.
IMG_20190705_112958.jpg

Yema superman gmt verkar släppas idag enligt deras facebook

Det är väl pre-order? Den skulle ju inte komma förrens till vintern. Skall bli intressant att se hur många pengar dem vill ha för den dock.

Kan man lägga en preorder redan nu? Har inte facebook kan inte se någon info.
Tror inte det är pre-order dax ännu, jag uppfattade det som att det bara är fler prototyp bilder samt utförligare information som kommer släppas i slutet av dagen. Jag är medlem i gruppen och kommer att uppdatera när info finns

Jo den är snygg, precis som Rolexen är det. Finns ju dock en risk att varumärket kan tappa lite i vissas ögon när man både gör homager och egna dykare som är lite smådyra (jmfr med ex Seiko).
Man ska inte bry sig om "vissas ögon" så länge man själv är tillfreds. Dom får gärna betala överpris på vissa märken, bara jag slipper. Så tänker jag.

Tillbaka
Topp