LennyK
Silver
Rätt hylla att handla vid! Its Norrlands time!Dags att fixa nödvändigheter för helgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rätt hylla att handla vid! Its Norrlands time!Dags att fixa nödvändigheter för helgen.
Haha tänkte såklart på dig vid val av hylla!Rätt hylla att handla vid! Its Norrlands time!
Shit vilka läckerheter! Du får nog kalla dig squale kung ändåDet vill jag inte påstå att man kan men jag har såhär många... Sorry för gamla bilder!
Haha, tack så mycket!Shit vilka läckerheter! Du får nog kalla dig squale kung ändå
Stabilt, instämmer med övriga. Sicken samling med ess!Current state of micro... Har en till på ingång som landar innan Juli är slut hoppas jag på
Vackert, var befinner du dig?På havet idag, saltlager på glaset.
Inte så mysterious blue tavla idag, mer svart...
Alla dessa semestrar! Lyxigt!Nu är det läskigt lite tid kvar till semestern, grabbar och tjejer i mikrotråden!
(Inte mikro men jag hoppas jag klarar mig ändå).
Fermentor, nordspetsen på Mallis.Vackert, var befinner du dig?
Fin klocka, från någon Kickstarter-kampanj?Nu är det läskigt lite tid kvar till semestern, grabbar och tjejer i mikrotråden!
(Inte mikro men jag hoppas jag klarar mig ändå).
Överbliven rekvisita från en filminspelning från 1960-taletFin klocka, från någon Kickstarter-kampanj?
.
.
.
Fermentor, nordspetsen på Mallis.
Här lite mer bilder på båt och grottor.
Någorlunda behagligt är det iallafall
Snoka igenom mina bilder, jag har också 16,5cm handled! Den sitter perfekt på en smalare handled.
Funkar hur bra som helst med 16.5 cm. Jag har också det
Var är dregelemojin när man behöver den ?Det vill jag inte påstå att man kan men jag har såhär många... Sorry för gamla bilder!
Det är samma på 2002:an, riktigt smart!
Tack! Det ser bra ut. Den blå färgen på den klockan är inte fel.Snoka igenom mina bilder, jag har också 16,5cm handled! Den sitter perfekt på en smalare handled.
Edit : Bilder!
Den som är medlem i Yema CoLabs gruppen på Facebook kan reservera sitt nummer redan idag, har reserverat nummer 79 på Läderlappen och nr 75 på CokeSUPERMAN HERITAGE GMT: A SUCCESSFUL COLLABORATION
Thanks to all of you the Superman Heritage GMT Co-Labs project is now a reality!
After several months of work, from designing to prototyping, YEMA is pleased to introduce the Superman Heritage GMT.
This new Superman GMT is inspired by the original Superman 53 00 16 from the 1970s and the Superman Heritage with its round markers, case, and bezel.
Following your votes and comments, we selected 3 different bezels to dress up this brand new Superman GMT. Traditional colors with the Pepsi and Coke bezel, and a more innovative one in Blue/Grey. These bezels will be made of aluminum, the same material as the original Superman.
With its ability to show two different time zones, the latest model is equipped with a Swiss ETA 2893-2 movement, renowned for its reliability and sturdiness.
The Superman Heritage GMT comes with a 39mm case and “Oyster” bracelet made of brushed stainless steel. It’s divers extension reinforces the “toolwatch” aspect to please all globetrotters, whether they are divers, explorers, businessmen or simply travelers.
Yema’s emblematic Y logo is engraved on the crown and the caseback proudly displays YEMA’s historic crest beautifully embossed with a hydraulic press.
The Superman Heritage GMT will be available on pre-order on Yema.com as from 22nd July. To make this timepiece even more exclusive, each model will only be available in an ultra limited series of 100 numbered pieces.
Yema CoLabs and Yema Privilege members can in all exclusively secure their numbered edition right now through 24/7 online chat on Yema.com
Oj, det vore väldigt snällt! Blir perfekt till hösten när "italiensk strandraggar-perioden" är över och det är dags att nyktra till igen.Hmmm... @MaBr har ett blått tropic liknande gummi hemma som borde passa bra på denna. Står 18mm på den, men är mer som 19mm. Postar bild när jag hämtat kidsen från dagis. Om du vill ha den så postar jag över. No charge.
Hittade den när jag semester packade en hel box med klockor och relaterat. Inte friskt
Jag körde 13 på pepsinDen som är medlem i Yema CoLabs gruppen på Facebook kan reservera sitt nummer redan idag, har reserverat nummer 79 på Läderlappen och nr 75 på Coke
Vad kostar de? ser ingen info i gruppen (kan vara jag som är blind iofs)Jag körde 13 på pepsin
Dessvärre inget pris annonserat ännu...Vad kostar de? ser ingen info i gruppen (kan vara jag som är blind iofs)
SUPERMAN HERITAGE GMT: A SUCCESSFUL COLLABORATION
Thanks to all of you the Superman Heritage GMT Co-Labs project is now a reality!
After several months of work, from designing to prototyping, YEMA is pleased to introduce the Superman Heritage GMT.
This new Superman GMT is inspired by the original Superman 53 00 16 from the 1970s and the Superman Heritage with its round markers, case, and bezel.
Following your votes and comments, we selected 3 different bezels to dress up this brand new Superman GMT. Traditional colors with the Pepsi and Coke bezel, and a more innovative one in Blue/Grey. These bezels will be made of aluminum, the same material as the original Superman.
With its ability to show two different time zones, the latest model is equipped with a Swiss ETA 2893-2 movement, renowned for its reliability and sturdiness.
The Superman Heritage GMT comes with a 39mm case and “Oyster” bracelet made of brushed stainless steel. It’s divers extension reinforces the “toolwatch” aspect to please all globetrotters, whether they are divers, explorers, businessmen or simply travelers.
Yema’s emblematic Y logo is engraved on the crown and the caseback proudly displays YEMA’s historic crest beautifully embossed with a hydraulic press.
The Superman Heritage GMT will be available on pre-order on Yema.com as from 22nd July. To make this timepiece even more exclusive, each model will only be available in an ultra limited series of 100 numbered pieces.
Yema CoLabs and Yema Privilege members can in all exclusively secure their numbered edition right now through 24/7 online chat on Yema.com