Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är riktigt grym!Riktigt trivsam.
Vad tycker du om den, känns den stor?Inte micro men helt klart affordable, och en rejäl portion "bang for the buck"!
Gillar den väldigt bra, retrovibben är grym!Vad tycker du om den, känns den stor?
Några olika vinklar, först solen bakom ryggen..Jaaa..! Var är länken? Mycket fin klocka!!!! Har du möjlighet att ta skott på den när solen är framme? Skulle vara kul att se hur meteoriten är mot solen.
Inte micro men helt klart affordable, och en rejäl portion "bang for the buck"!
Gillar boetten och urtavlan skarpt. Du lär inte bli besviken på bronsyeman.Den där är riktigt grym!
Jag får vackert vänta tills oktober någonstans på min variant i bronze.
Dina bilder gör mig inte mindre otålig om jag säger så.
Snyggt! Det blir inte mycket somrigare än så där.
EDIT har också 16,5 till 17 på handleden.
Riktigt nice. Anar att de kommer bli rätt dyra med tanke på den lilla upplagan.Yema Batman ropar på mig.. Som ett eko, långt borta.
KÖÖÖP MIIIG, Köööp miiig, köööp miiig..
Visst? Ska bli kul att se bronsaren på din handled!Sedär! Ser bra ut!
Riktigt coolt, nu fattar jag grejen med meteorittavla.Några olika vinklar, först solen bakom ryggen..
Och sen med solen framför..
Finns ett "glittrande" i tavlan som av små diamanter som är svåra att fånga (=fotografen är värdelös på att fotografera), väldigt vackert.
Jag hörde det också. Blev tvungen att boka batman nr.13.Riktigt nice. Anar att de kommer bli rätt dyra med tanke på den lilla upplagan.
Tog slut på 3 timmar. Kan inte varit många som fanns.
Några olika vinklar, först solen bakom ryggen..
Och sen med solen framför..
Finns ett "glittrande" i tavlan som av små diamanter som är svåra att fånga (=fotografen är värdelös på att fotografera), väldigt vackert.
Dricka öl, leta klockor och sen dricka lite öl...
Semester, vad ska man nu ta sig till
Antar att du sett dennaDricka öl, leta klockor och sen dricka lite öl...
Lägger till: Lyssna på bra musik och att ränna efter dåliga flickor... så är allt i BoxDricka öl, leta klockor och sen dricka lite öl...
Den är så rätt på alla vis IMO.Denna omgång gick åt direkt igen.
Mindre än 4 timmar tog detDenna omgång gick åt direkt igen.
Haha.. Du och jag om 5 veckor.Antar att du sett denna
Gamlingen är en stjärna !!!Haha.. Du och jag om 5 veckor.