TheRedDevil
Basic
Har svårt att lämna denna i lådan....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tänkte på när du skrev att inte gnomonwatches inte skickar till Island..Kan jag såklart göra, men vore bättre att kunna byta för min del just nu
Jag kommer nämligen till Norge o Sverige snart.
Ah på sånt vis, jo jag tänkte väl skanna av läget här först.Jag tänkte på när du skrev att inte gnomonwatches inte skickar till Island..
Känner samma sak ibland och tänker att det snart är dags. Passa på att njuta av din tid off-KS!Jag har nu under snart tre år lagt ganska mycket tid på att hitta en perfekt klocka för mig och på att lära mig mer om klockor rent allmänt.
Tyvärr har det blivit lite väl mycket av det goda mellan varven och jag tänker därför logga ut från KS ett tag.
Men jag vill gärna gå ut med flaggan i topp och lägger upp några bilder på mitt senaste tillskott.
Med dagens tillskott, min Squale Alpine green gmt och blåa RL Oddysea känner jag mig tillfreds. Förhoppningen är att klockan jag fick idag skall göra mig till en OWG på sikt.
Ha det bäst!
Här är tillskottet, Baltic Aquascaphe.
Jag har nu under snart tre år lagt ganska mycket tid på att hitta en perfekt klocka för mig och på att lära mig mer om klockor rent allmänt.
Tyvärr har det blivit lite väl mycket av det goda mellan varven och jag tänker därför logga ut från KS ett tag.
Men jag vill gärna gå ut med flaggan i topp och lägger upp några bilder på mitt senaste tillskott.
Med dagens tillskott, min Squale Alpine green gmt och blåa RL Oddysea känner jag mig tillfreds. Förhoppningen är att klockan jag fick idag skall göra mig till en OWG på sikt.
Ha det bäst!
Du lämnar med en grym klocka. Känner igen mig i det du skriver och har själv tagit en paus i några månader, men hittat tillbaka på en lagom nivå. Välkommen tillbaka när du fått lite ’semester’ från KS! (För det är ett av de trevligaste forumen och det kommer du att känna när du surfat på lite annat som omväxling )Jag har nu under snart tre år lagt ganska mycket tid på att hitta en perfekt klocka för mig och på att lära mig mer om klockor rent allmänt.
Ha det bäst!
Snygg,förklara vad OWG betyder jag är lite efterJag har nu under snart tre år lagt ganska mycket tid på att hitta en perfekt klocka för mig och på att lära mig mer om klockor rent allmänt.
Ha det bäst!
Off watch group?Snygg,förklara vad OWG betyder jag är lite efter
Grattis till nytillskottet! Låter sunt med lite frånvarotid. Letar själv en trippel att luta mig emot.Jag har nu under snart tre år lagt ganska mycket tid på att hitta en perfekt klocka för mig och på att lära mig mer om klockor rent allmänt.
Ha det bäst!
One watch guySnygg,förklara vad OWG betyder jag är lite efter
Någon som knep en traska freediver mint dial nu när de släppte bokningarna? SS-bezeln rök direkt...
Gillar de "chunky" visarna. Kul att de vågat gå sin egen väg där...Dags att fixa nödvändigheter för helgen.
Lyckades lägga vantarna på fruns Ventus idag! Riktigt trevlig måste jag säga.
Pojken med guldbyxorna ?Alltså, din kassa för klockor är episk...
Gött! Paxar den när du flippar
Alltså, din kassa för klockor är episk...
Pojken med guldbyxorna ?
Gött! Paxar den när du flippar
Haha nä men skämt åsido. Ska bli trevligt med fler bilder på skönheten i tråden. Kommer ju knappast stilla begäret
Snygg klocka, den blir du säkert nöjd med. Ha en bra sommar!Jag har nu under snart tre år lagt ganska mycket tid på att hitta en perfekt klocka för mig och på att lära mig mer om klockor rent allmänt.
Ha det bäst!
Ok, det visste jag inte! Har aldrig haft en klocka i titan... Repas dom mycket lättare?Skulle säga att jag har ca 17cm. Tycker den är perfekt storlek. Tänk på att 42mm versionen är i titanium medans denna är i stål.
Outstanding hos båda men jag föredrar nog Gnomon ändå mest, leveranstiden är densamma trots avståndet då Gnomon erbjuder gratis DHL frakt med varje köp. @Equilibrium Gnomon är baserade i Singapore så moms tillkommer medan Steinhart finns i Tyskland och momens är då inkluderadNån som köpt Steinhart från antingen gnomos eller steinhart själva ? Hur är kommunikationen/leveranstid och sånt ?
Gnomon är supersnabba. Beställde en fredag och var framme med dhl på tisdag eller onsdag.Nån som köpt Steinhart från antingen gnomos eller steinhart själva ? Hur är kommunikationen/leveranstid och sånt ?
Stämmer bra det! Så kan det säkert vara. Vi får se hur länge den stannar för hon är inte 100% nöjd med den.Köpt på forumet, eller hur? Kan vara min gamla då.
Nej, så ska det verkligen inte vara. Grymt snygg med den tavlan!Nytt tillskott, riktigt trevlig måste jag säga.
En fråga till expertisen här, tavlan "glappar" när man rycker i kronan. Gissar att den inte ska vara så? . Den är fortfarande inom garantin.