• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Efter noggrant övervägande så låter jag min svarta Tisell Marine Diver gå. Uttagen januari i år, fullset och i mycket bra skick. Släng iväg ett pm vid intresse så löser vi det :). Såld
PSX_20190707_115433.jpg

Senast ändrad:
Svårt att föreställa sig hur detta blir i färg. Vad tror ni man ska ha för färg på gummit?

Screenshot_20190707-123948__01.jpg

Har kollat färg-matchningar på Teal enligt skalan borde dessa funka. Hälften av nöjet med klockor är att köpa på dig enormt med band. :D

Screenshot_20190707-124244__01.jpg

Screenshot_20190707-124300__01.jpg

Screenshot_20190707-124315__01.jpg

Finns ju några negativa saker med den som man kan skriva om också.. Det är väl vridringen som jag kommer att tänka på först. Den är lite trög och går bara att vrida åt ett håll som en dykare istället för båda hållen som en gmt ska fungera. Sen är väl inte lumen den bästa. Inte dålig på något sätt men inte som de bästa.
Men är inte det endast en spärr som sitter inne i vridringen som man kan ta bort ?

Tillbaka
Topp