Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Laco har billiga+dyrare flygare , dessutom en av originaltillverkarna av flygarna till Luftwaffe.Snygg men ungefär 100% över budget Klockkontot består för närvarande av växeln jag hittar i fickluddet...
Haha gränsfall idag!Hoppas du överlevde
Må vara att jag är konservativ i detta fall men jag säger svart.Svårt att föreställa sig hur detta blir i färg. Vad tror ni man ska ha för färg på gummit?
Har kollat färg-matchningar på Teal enligt skalan borde dessa funka. Hälften av nöjet med klockor är att köpa på dig enormt med band.
Edit Piaf: Pepsi eller Kola går lika bra det med !
Må vara att jag är konservativ i detta fall men jag säger svart.
Gott att höra att du överlevde, man! Klockgamet är på topp i vartfall!Idag mår man..
Svårt att föreställa sig hur detta blir i färg. Vad tror ni man ska ha för färg på gummit?
Har kollat färg-matchningar på Teal enligt skalan borde dessa funka. Hälften av nöjet med klockor är att köpa på dig enormt med band.
Rolig bok. Läste många många år sedan.Dagens rekommendationer
Nej, tyvärr inte.Säljs vare sig Squale eller Steinhart i vanliga klockaffärer hemma ?
Nej tyvärr. Butikerna förstår inte sitt eget bästaSäljs vare sig Squale eller Steinhart i vanliga klockaffärer hemma ?
Karma har haft fel förut.Det är nog karma som säger åt mig att vara nöjd nu.
Ny tavla på 1521, Red Passion.
Ja man skulle fasen ha enFasen vad Nodusen bärs gött!!
Men är inte det endast en spärr som sitter inne i vridringen som man kan ta bort ?Finns ju några negativa saker med den som man kan skriva om också.. Det är väl vridringen som jag kommer att tänka på först. Den är lite trög och går bara att vrida åt ett håll som en dykare istället för båda hållen som en gmt ska fungera. Sen är väl inte lumen den bästa. Inte dålig på något sätt men inte som de bästa.
Men är inte det endast en spärr som sitter inne i vridringen som man kan ta bort ?
Spärren låser nog samtidigt så då blir den förmodligen väldigt lös.Men är inte det endast en spärr som sitter inne i vridringen som man kan ta bort ?
Det där vågar jag inte uttala mig om. Men blir den inte helt "klickfri" då?Men är inte det endast en spärr som sitter inne i vridringen som man kan ta bort ?