• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fördelen med den svarta är att den har silverfärgade visare och index så det är bara att köpa visare till någon annan Squale och slänga dit. :) Vad jag vet så finns inte Squales pensilhands i guldfärg så det skulle bli lite konstigt på en Pepsi. Silverfärgade visare och guldiga index tillsammans är jag väldigt tveksam till.
Menade på den svarta GMT 40mm. Är inte jätteförtjust i mercedesvisarna utan föredrar händerna på deras 42mm. :)

Nu är ordningen återställd och jag har Squale i lådan igen.
Jag gillar verkligen denna, boetten känns så välgjord och sitter så bra på handleden. Klickade verkligen direkt.
Guld-index och visare mot den gråa tavlan är kalas-snyggt i mina ögon. Då o då ser det inte ens ut som guld..
Färgerna på bezelen tycker jag också är fantastiska, jag gillar verkligen metallic-looken. Ändrar sig beroende på ljus, ibland väldigt starka färger och ibland lite mer "subdued"
Jag är dock lite rädd för att dom ska släppa andra varianter med detta caset, då kommer jag nog bli tvingad till köp :D

Nu lite snabba bilder.
Italiensk öl, klockan till ära.
20190708_164838.jpg

20190708_164158.jpg

20190708_164136.jpg
Här vare gilt.
20190708_160305.jpg
Vilken duo du sitter på!

Någon som har förslag på badvänligt armband som lirar med brons-Makon? Älskar tropikbandet, men jag hamnar lite mitt emellan ett för trångt och för löst hål och det blir inte helt hundra bekväm

Den där urtavlan alltså! Hypnotiserande :wideyed:
IMG_20190708_175851.jpg

Barton band Elite Silicone funkar bra på min SS Mako.

Nu är ordningen återställd och jag har Squale i lådan igen.
Jag gillar verkligen denna, boetten känns så välgjord och sitter så bra på handleden. Klickade verkligen direkt.
Guld-index och visare mot den gråa tavlan är kalas-snyggt i mina ögon. Då o då ser det inte ens ut som guld..
Färgerna på bezelen tycker jag också är fantastiska, jag gillar verkligen metallic-looken. Ändrar sig beroende på ljus, ibland väldigt starka färger och ibland lite mer "subdued"
Jag är dock lite rädd för att dom ska släppa andra varianter med detta caset, då kommer jag nog bli tvingad till köp :D

Nu lite snabba bilder.
Italiensk öl, klockan till ära.
20190708_164838.jpg

20190708_164158.jpg

20190708_164136.jpg
Här vare gilt.
20190708_160305.jpg
Sweet, stort grattis.

Tillbaka
Topp