Hur gamla är ni gubbar i tråden, har fått för mig att jag är ålderman med mina 46.
Känner mig betydligt äldre än mina 33 för tillfället. Och värre blir det väl – väntar mitt tredje i dagarna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur gamla är ni gubbar i tråden, har fått för mig att jag är ålderman med mina 46.
Det slog mig just. Jag måste odla en frodig och mustig mustasch. Köpa en Hawaiiskjorta och börja presentera mig som Magnum.
Ok det verkar ej komma nåt så jag avslöjar att det var Karl-Alfred.-Dra mig baklänges på en liten kärra Lill-Per (guldstjärna till den som kan placera citatet)
Får LW vibbar av boetten
Då vet du vilket album Motley Crue plankade för skivan jag postadeHe he, rena ungdomen....53...så gammal att ryggen streijkar rejält på morron, men en 6 åring, boxning o dinkor håller mig ung...
32!Hur gamla är ni gubbar i tråden, har fått för mig att jag är ålderman med mina 46.
Men lägg av, vilken blev det?fan, skulle ju bara ta en kaffe egentligen...
Jag körde denna häromdagen, ingen tog den tyvärr.Klockintresset är fantastiskt, min absolut billigaste har snabbt blivit favoriten på handleden
Nu är ju en Speedy för all del en racingkronografHm, undrar vad detta kan vara? Speedy-homage? 1962 var fois. Men det står racing chronograph?
Grebbestad! Now we're talking...
Klassisk ”ölen är så jävla kall så jag måste sätta ned den, och samtidigt ta ett kort på klockan bild”
Måste testa annat än Norrlands ibland ...Grebbestad! Now we're talking...
Blott 39 här.Hur gamla är ni gubbar i tråden, har fått för mig att jag är ålderman med mina 46.
Hoppa hulle, mamma bor ju i StrömstadGrebbestad! Now we're talking...
29! Fyller Dirty Thirty senare i höstHur gamla är ni gubbar i tråden, har fått för mig att jag är ålderman med mina 46.
And by the way, tjusig klocka!Grebbestad! Now we're talking...
27 här!Hur gamla är ni gubbar i tråden, har fått för mig att jag är ålderman med mina 46.
Bockar i ruta 36 på fredag.Hur gamla är ni gubbar i tråden, har fått för mig att jag är ålderman med mina 46.
Mera västkust till folket.Måste testa annat än Norrlands ibland ...
Hahah jag vet inte vem hon är men andra bilden avslöjade iaf att det blir BeuchatJag körde denna häromdagen, ingen tog den tyvärr.
https://klocksnack.se/threads/klockrena-ordskämt.115454/page-9#post-2916004
Fantastiskt läcker, man! Perfekt size Varit grymt nära på att klicka hem den vita ett par gånger....den mekaniska 38mm. inte ofta en klocka känns helrätt från första sekund men det här var en av dem. (obs bilden ljuger ang. färgerna, armbandet är typ olivgrönt.)
Julian moore men det skall väl syfta på BEUtifulHahah jag vet inte vem hon är men andra bilden avslöjade iaf att det blir Beuchat
Långsökt ifall man inte har min hjärna.Hahah jag vet inte vem hon är men andra bilden avslöjade iaf att det blir Beuchat
Äldre damer alltså?Långsökt ifall man inte har min hjärna.
Första bilden är av världens vackraste kvinna Julianne Moore. Alltså vacker~Beau (franska)
Summa summarium: Beauchat
Hatten av, om jag hade haft en hatt! Riktigt bra, nu vart jag ju mer sugen..den mekaniska 38mm. inte ofta en klocka känns helrätt från första sekund men det här var en av dem. (obs bilden ljuger ang. färgerna, armbandet är typ olivgrönt.)
Jämna 40Hur gamla är ni gubbar i tråden, har fått för mig att jag är ålderman med mina 46.