Waldorf
Guld
Den där (och nåt gott att dricka) skulle vara mumma att sitta och filosofera med... När barnen sover blir det nog dags...Spam!
Förlåt..
EDIT: Inte spam, inte förlåt - ös på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där (och nåt gott att dricka) skulle vara mumma att sitta och filosofera med... När barnen sover blir det nog dags...Spam!
Förlåt..
Pax för att vara Higgins.Det slog mig just. Jag måste odla en frodig och mustig mustasch. Köpa en Hawaiiskjorta och börja presentera mig som Magnum.
Vad kom detta ifrån? Ny avatar på gång (igen)?Det slog mig just. Jag måste odla en frodig och mustig mustasch. Köpa en Hawaiiskjorta och börja presentera mig som Magnum.
Ser ju löjligt bra ut! Snyggt du har fångat detaljerna på den bilden också.Yes Sir. Grå men ser svart ut i vissa vinklar.
Edit: svårt att fota, men här ser man det lite bättre iaf.
Fn det var bra rea, inge feglir med 10% hit o dit, såg 60 % rök direkt, inge konsigt iofs..., fn beställde en Squale igår, får lugna mig..
Det borde väl gå att sätta visarna från 42:an på 40:an? Är ju i princip samma urverk.Menade på den svarta GMT 40mm. Är inte jätteförtjust i mercedesvisarna utan föredrar händerna på deras 42mm.
Längden på visarna?Det borde väl gå att sätta visarna från 42:an på 40:an? Är ju i princip samma urverk.
Gött!!Enkel. En micromejsel och du är hemma.
-Dra mig baklänges på en liten kärra Lill-Per (guldstjärna till den som kan placera citatet)Öl på Öland
Kan skilja lite men jag har satt visarna från en 44mm på en 40mm och det gick fint. Personal preference såklart men jag tycker att det funkar.Längden på visarna?
LW?-Dra mig baklänges på en liten kärra Lill-Per (guldstjärna till den som kan placera citatet)
Får LW vibbar av boetten
Linde Werdelin
Ska jag vara ärlig så har jag kollat för många för att minnas ref nu haha! Tycker 38 mm känns perfekt och mekaniskt är sådär charmigt tooligtjag tänkte precis skaffa en och tittat på samma märke! är den på bilden ref H69429931 ? ser lik ut. den har jag kollat på och jag gillade den skarpt. den är dock mekanisk och ingen skruvkrona. storleken är 38mm och jag vill inte ha större, vilket begränsar mina val. men jag gillar mekanik aspekten att måste vrida upp den. känns väldigt mycket "field". vet inte om jag vågar ta normala vägen hem efter jobbet... finns en hamilton handlare på den rutten...
Ok, du kanske får en sprint från Linde werdelin för samma pris som denna klockanLinde Werdelin
Åh trist, deras egna tropic känns ju riktigt bra men svårt om det inte passar! Kolla Royalstraps.se efter band, har ett gäng därifrån och alltid varit snabba puckarNågon som har förslag på badvänligt armband som lirar med brons-Makon? Älskar tropikbandet, men jag hamnar lite mitt emellan ett för trångt och för löst hål och det blir inte helt hundra bekväm
Den där urtavlan alltså! Hypnotiserande
Grattis broder till en riktig käftsmälls klocka. Otroligt fin! Ser fram emot ännu fler bilder nu framöver.Spam!
Förlåt..
Lite knäpp är man , tycker 1545 sitter absolut bäst, men lite alldagliga, en sån sålde jag, Fumoson gjorde ont att släppa, den är så snygg...Men är notorisk flippare och behövde lite deg till en ny vintage...Ska hämta Onsdag...
Tack! Och fler bilder lär kommaGrattis broder till en riktig käftsmälls klocka. Otroligt fin! Ser fram emot ännu fler bilder nu framöver.
Åh trist, deras egna tropic känns ju riktigt bra men svårt om det inte passar! Kolla Royalstraps.se efter band, har ett gäng därifrån och alltid varit snabba puckar
He he, rena ungdomen....53...så gammal att ryggen streijkar rejält på morron, men en 6 åring, boxning o dinkor håller mig ung...Hur gamla är ni gubbar i tråden, har fått för mig att jag är ålderman med mina 46.
Jag hade en ovana i min ungdom, liksom att sitta på halva baken/halva ryggen.He he, rena ungdomen....53...så gammal att ryggen streijkar rejält på morron, men en 6 åring, boxning o dinkor håller mig ung...
Fn va snygg den är, är glad att den hamna hos dig, beställde en ny Squale själv igår, fast budget eg ej tillåter, men, men, frun var ej hemma o jag passa på att handla lite...
Hälsningar från Orust.
Jobbar vidare med min LennyK pose.
Och som sagt @Watchie så tar jag hand om din Fumoso , don’t worry