Väntar på att lilleman skall vilja gå och lägga sig.Mycket bra Leo! Så kul att se att den används av en som uppskattar klockan. Blev faktiskt riktigt bra på länken!
Edit: Har du fått igång den andra klockan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väntar på att lilleman skall vilja gå och lägga sig.Mycket bra Leo! Så kul att se att den används av en som uppskattar klockan. Blev faktiskt riktigt bra på länken!
Edit: Har du fått igång den andra klockan?
Missade att svara på detta tidigare i veckan, men jag är lika gammal.Hur gamla är ni gubbar i tråden, har fått för mig att jag är ålderman med mina 46.
Grymt fin! Ett alldeles utmärkt köpHar letat som en tok efter denna och idag kom den!
Edit: Är förövrigt precis 24 sen i förrgår!
Har letat som en tok efter denna och idag kom den!
Om någon mer är strapjunkie och vill göra några roliga byten (enbart 20 & 22 mm), hojta till vetja!
Hoppas man slipper det. Lyckades få tag i en via han som har traskas nära vän. Då dem grå var helt slut.Fan vad bra den är! Min krånglade så jag fick skicka tillbaka. Blev lite kall för mig efter det.
Hoppas man slipper det. Lyckades få tag i en via han som har traskas nära vän. Då dem grå var helt slut.
Ja sälja för att köpa nytt, då kan jag lika gärna byta med någon tyvärr inget sailcloth, det är ett fint gummibandBra initiativ! Är sailclothen 22?
Ska nog inte va några problem. Min måste varit tappad under transport. Gick typ 15 min + på 6 h..
Mycket bra fångat. Sjukt nice den färgen
Ja sälja för att köpa nytt, då kan jag lika gärna byta med någon tyvärr inget sailcloth, det är ett fint gummiband
Nu är jag inte helt med?Hmmm. Vad är det då?
Den där är ju inte lätt att få tag på, bra fångat! Var inte den limiterad till typ 25 ex eller nåt sånt? Riktigt snygg är den i alla fall!Har letat som en tok efter denna och idag kom den!
Sjukt bra!!Jag har ett problem, jag är nog inte helt frisk. Idag köpte jag som bekant en Vostok Classica.
Enda anledningen var för att jag hade originalet och ville ha reissuen också.
Mitt problem är att jag köpte fastän jag har ALLDELES för många dressare och använder i princip inte någon av dem, speciellt med tanke på att jag inte varit på jobbet på ganska länge och det är enda stället jag har kostym/uniform på mig.
Så hur skall jag lösa detta då? Finns ju ingen vettig människa som vill köpa ett gäng av mina dressare och jag vill ju använda min nya ap-fina Vostok. Man kanske kan göra om den från en dressare till en daily beater? Lite snabbt grävande i lådorna så grävs en 20mm oysterlänk fram. Låt mig presentera ”Explorski 1”. Är jag nöjd nu? Mycket, sitter som en smäck och känns väldigt redo för sommaren. Får bara justera ändlänkarna lite så att dem sitter helt perfekt.
... men den satt ju på ett schysst Geckota-läder, hade ju varit trist att inte använda det. Hmm, sitter ju en Neckmarine Vintage Chrono i skåpet som kom original på ett kort tråkigt Nato. Nu känns den betydligt trevligare. Double-Win tycker jag, vad tycker ni?
sorry, under seiko-bandet. Trodde det var sailcloth. Är det ett gummi?Nu är jag inte helt med?
Haha, yes det är ett gummisorry, under seiko-bandet. Trodde det var sailcloth. Är det ett gummi?
Ser schysst ut! Är det kanske 22 Barton?Haha, yes det är ett gummi
Grattis i efterskott och grymt köp, väntar på att min mint ska trilla in nästa vecka. Passade på att köpa till en Svart tavla med silver visare för $45 extra när jag ändå var i farten Fy fasen vad den är bra, det lustiga är att jag negligerade den totalt när den var på KS. Den här tråden är ohälsosam för plånbokenHar letat som en tok efter denna och idag kom den!
Är helt säkerÄr du säker på det? Fast vänta nu, hur blir det med lume på lume, kommer man att se något alls?
Okänt fabrikat men 20 mm, fick det i en klockdeal förra sommaren och har inte ens använt detSer schysst ut! Är det kanske 22 Barton?
Lycka till att få nån att vilja detGår i flippar tankar, börjar bli mer och mer sugen på en squale (helst en GMT) och lurar lite på om jag skall låta min kära Falcon vandra vidare (helst till någon i tråden då)! En lite heads Up bara om någon e sugen eller vill byta bort sin squale så hojta till
Det finns alldeles för få klockor med hel-lumad tavla. Jag tycker att det är så sjukt coolt.Är helt säker
Den är så löjligt bra. Tavelstrukturen är spot on!Testar med NATO
Hahah nää chansen att någon skulle vilja de är väl nästan lika med noll men skam den som inte försökerLycka till att få nån att vilja det
Okänt fabrikat men 20 mm, fick det i en klockdeal förra sommaren och har inte ens använt det
Verkligen! Riktigt fullträff där! Burit den nästan varje dag sen den komDen är så löjligt bra. Tavelstrukturen är spot on!
Köpa lös tavla? Frågade du snällt eller finns det på hemsidan någonstans?Grattis i efterskott och grymt köp, väntar på att min mint ska trilla in nästa vecka. Passade på att köpa till en Svart tavla med silver visare för $45 extra när jag ändå var i farten Fy fasen vad den är bra, det lustiga är att jag negligerade den totalt när den var på KS. Den här tråden är ohälsosam för plånboken
Helheten är såklart också bra, sen är jag en sucker för klockor med krona som är lite oversize...Verkligen! Riktigt fullträff där! Burit den nästan varje dag sen den kom