• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

FCD24808-519B-40B7-A604-0E3DAF7F2B68.jpeg

Hemma igen. Slänger upp benen på en bänk och slappar med en kall (japp ni vet vilken) Lite festlig post hade det visst kommit också, ett tropic från @levman , man tackar. Just tropic tycker jag är ett band som alltid funkar, hade det på min förra Squale, och tycker även det passar på denna ursnygga Fumoso. Trevlig afton mina herrar

Va ? Äkta guld, visste inte att sådana fanns.
Ja, ganska vågat av Gnomon och Squale men med tanke på att de 2-3 ex. de får in åt gången går på ett par, tre dagar säger ändå att det kanske var ett klokt beslut av dom

Så jäkla fin den är! :happyhappy:

Så jäkla bra! :cool: Riktig "håll käften" klocka. Älskar!

Riktigt fin! Kul att se bilderna.

Fan vilken värsting alltså

Dräpare! Trådens bästa

Tack alla, för en sekund så var jag orolig att det var en stor exponering men har i efterhand inte haft några som helst samvetskval angående köpet. Att den är tillverkad det år jag fyllde 40 samt min son föddes gör att den har ett mycket stort sentimentalt värde för mig och lär med största sannolikhet bli en klocka som går i arv så småningom :)

Ja, vi är ju inte direkt inskränkta i denna tråden. Kan nog va därför jag hänger hör så mycket. :D
Nä, det är väl det minsta man kan påstå, haha. Utan tvekan min favorittråd på forumet. :D

Tack grabbar! Har du rätt i. Svårt att bli mer pang för degen :D
Det är ju det. Köpte en beggad DW-5610 för ett tag sen. Solcellsladdning, radiomottagare, automatisk backlight, världstid, timer, alarm, tidtagarur, vattenresistent till 200m och nästan oförstörbar. 500 spänn, klå det liksom. :confused:
LRM_EXPORT_125839768396890_20190711_222637312.jpeg

Imorgon ska jag hämta Squale Pepsin:)
Och idag kan jag få köpa en en Tropic av en vän:confused:Helt plötsligt måste jag göra av med en klocka o funderar på min Nodus.
Men är det värt det?
Hjälp mig nu snälla och hejda mig:angel:
Eller vad säger panelen?:D
Jäklar vilket I-landsproblem! Jag hade gått på dubbel-Squale alla dagar i veckan men sen är jag lite sjuk i huvudet också så fråga inte mig. :eek::D

Nä, det är väl det minsta man kan påstå, haha. Utan tvekan min favorittråd på forumet. :D

Det är ju det. Köpte en beggad DW-5610 för ett tag sen. Solcellsladdning, radiomottagare, automatisk backlight, världstid, timer, alarm, tidtagarur, vattenresistent till 200m och nästan oförstörbar. 500 spänn, klå det liksom. :confused:

Shit, vilket kap!

Solklar klassiker! Behövs en i samlingen minst:D den röda ramen är helt suverän!

Tillbaka
Topp