• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Grattis i efterskott och grymt köp, väntar på att min mint ska trilla in nästa vecka. Passade på att köpa till en Svart tavla med silver visare för $45 extra när jag ändå var i farten :cigar: Fy fasen vad den är bra, det lustiga är att jag negligerade den totalt när den var på KS. Den här tråden är ohälsosam för plånboken :D

o7n1fgiei9w01.jpg

Skulle vara kul att se din samling nån gång. Önskar jag hade samma kassa att röra mig med. Gillar din Oris som fasen, men helt ur min liga just nu. Grattis till ett fint köp och ha en fin kväll broder!

Edit: en ljusgrå Erikas på den. Mumma!

Skulle vara kul att se din samling nån gång. Önskar jag hade samma kassa att röra mig med. Gillar din Oris som fasen, men helt ur min liga just nu. Grattis till ett fint köp och ha en fin kväll broder!

Edit: en ljusgrå Erikas på den. Mumma!
Tack broder! jag har inte så stor kassa faktiskt men unnar mig de få saker i livet som jag verkligen brinner för och jag köper det som faller mig i smaken, ibland så måste något lämna för att det ska gå ihop men allt som oftast funkar det. Brukar ha mellan 7-12 klockor varav 4-5 med sentimentalt värde är keepers och allt annat kommer och går :)

Tack broder! jag har inte så stor kassa faktiskt men unnar mig de få saker i livet som jag verkligen brinner för och jag köper det som faller mig i smaken, ibland så måste något lämna för att det ska gå ihop men allt som oftast funkar det. Brukar ha mellan 7-12 klockor vara 4-5 med sentimentalt värde är keepers och allt annat kommer och går :)

Förresten, jag tycker vi får se alldeles för lite av din Uber-squale! Håller med dig om att man ska unna sig. Lever ju liksom bara en gång!

Tillbaka
Topp