Waldorf
Guld
Här är enDet finns alldeles för få klockor med hel-lumad tavla. Jag tycker att det är så sjukt coolt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här är enDet finns alldeles för få klockor med hel-lumad tavla. Jag tycker att det är så sjukt coolt.
Tack, man!! Var mycket Gshocks där länge innan automatromantiken kom tillbaka...och jag insåg att mina 15,5 handleder kanske inte var gjorda för gxw 56s nu är faktiskt Speed dw5600cn den enda gshocken kvar (många tack till @parasec)(lite ot men affordable är den allt)
Så mysigt! Som en liten nattlampa. Är det någon som vet hur dessa tillverkas? Känns osannolikt att de har smetat hela tavlan full med superluminova. Måste ju vara typ sån plast som de där stjärnorna man hade i taket när man var liten, fast kanske lite mer hightech?Här är en
Best in the biz! Känns verkligen som essensen av vad gshock är. Inga krusiduller, bara ren och skär hållbarhet!Ja, den är riktigt bra. Jag gillar att displayen är så krispig också!
Åh ja! Testade froggyn på slutet där. Episk ballhet men åt hela underarmen förstår helt vad du menar, så enkelt att samla på sig. För mig blev det helt enkelt att hitta The One och sen stanna (med viss hjälp av en brutalt mycket mindre klocklåda att fylla) men klart det ska finnas en Square i samlingen!Vet vad du menar, vandrade runt bland många G förra året även en gx-56 och provade Frogman via passaround. Tyvärr är min handled också klen annars skulle nog en froggie sitta där (ligger ju en prisvärd på K&S) men saknar onekligen en G-shock i samlingen. Square sitter helt klart skönast, men finns många roliga modeller. Även många klassiker. Slutar ju dock alltid som oftast att fler än en köps
Det finns alldeles för få klockor med hel-lumad tavla. Jag tycker att det är så sjukt coolt.
Här är en
Fruktansvärt bra, så rackarns snyggt!Här är en
Nu blev man ju inte mindre sugen på en .
Haha detta känns bekant från våra långa konversationer om just G-Shocks och när du hade fått hem din Groda! När båda hade en handfull Gs, nu har jag ingen längreÅh ja! Testade froggyn på slutet där. Episk ballhet men åt hela underarmen förstår helt vad du menar, så enkelt att samla på sig. För mig blev det helt enkelt att hitta The One och sen stanna (med viss hjälp av en brutalt mycket mindre klocklåda att fylla) men klart det ska finnas en Square i samlingen!
... blir nog en sån
Haha var ett par långa trevliga konversationer där! Good times! ofantligt trevligt att se att vi båda letades oss till mikrotråden sen!Haha detta känns bekant från våra långa konversationer om just G-Shocks och när du hade fått hem din Groda! När båda hade en handfull Gs, nu har jag ingen längre
Wow, den ser väldigt trevlig ut. Jag gillar dessutom klockor utan datum, skönt att slippa ställa hela tiden. Det här tål att funderas på. Vet någon när de tar emot ordrar?
Har en likadan klocka. Riktigt nöjd och en klocka man aldrig behöver hantera med vita bomullshandskar .Nä, det är väl det minsta man kan påstå, haha. Utan tvekan min favorittråd på forumet.
Det är ju det. Köpte en beggad DW-5610 för ett tag sen. Solcellsladdning, radiomottagare, automatisk backlight, världstid, timer, alarm, tidtagarur, vattenresistent till 200m och nästan oförstörbar. 500 spänn, klå det liksom.
Påminner en hel del om en Rolex Explorer tycker jag. Snygg . Kickstarter?
Välkommen till klocksnack! Släng in en länk och några bilder så slipper 60 pers googla, det sliter så mycket på nätverkskablarna ;PGeorge j von Burg? Vad tycker ni om dessa?
Ibland funkar int mitt googlealternativ (duckduckgo.com) helt 100, hittade: https://www.boutiquevonburg.com/brands/brand-watches/mgjvbVälkommen till klocksnack! Släng in en länk och några bilder så slipper 60 pers googla, det sliter så mycket på nätverkskablarna ;P
Inte hört om märket, hittar ingen officiell site vid snabbgoogling?
Intressanta prylar, tack för tipsetGeorge j von Burg? Vad tycker ni om dessa?
Det vart snyggt på din Squale tycker jag. Har några fler Squales som jag kommer vilja få hem så kanske blir ett nytt försök med Tropic på dom
Hemma igen. Slänger upp benen på en bänk och slappar med en kall (japp ni vet vilken) Lite festlig post hade det visst kommit också, ett tropic från @levman , man tackar. Just tropic tycker jag är ett band som alltid funkar, hade det på min förra Squale, och tycker även det passar på denna ursnygga Fumoso. Trevlig afton mina herrar
Kommer beställa fast med vanliga pencil hands som dom erbjuder. Läcker är den!
Ahh, går det att välja visare? Är inte så förtjust i Mercedes.Kommer beställa fast med vanliga pencil hands som dom erbjuder. Läcker är den!
Dom säljer två varianter. En med mercedes och en med vanliga, raka visare Kommer finnas tillgänglig när dom lanserar deras pre-order.Ahh, går det att välja visare? Är inte så förtjust i Mercedes.
Kommer vara typ som den här bronsvarianten fast med stål/silver visare om jag inte såg fel senast.Ahh, går det att välja visare? Är inte så förtjust i Mercedes.
Passar mig bättre.Kommer vara typ som den här bronsvarianten fast med stål/silver visare om jag inte såg fel senast.