• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tack! Har letat länge efter "den rätta". Var nära på en Zodiac Sea wolf men det blev inte av.... Och vips så dök den här skönheten (är väldigt svag för "Vita brödets" dykare ;) ) på Köp/sälj häromdagen och jag var snabb på pucken där!
Helt klart bättre än en Sea Wolf tycker jag. Den här är riktigt kul! :D

Helt klart bättre än en Sea Wolf tycker jag. Den här är riktigt kul! :D
Håller heeelt med dig. Jag är så jäkla glad att det inte blev Sea Wolf (no offence SW-ägare, jag var ju nära på att ha en själv....).
När jag skulle genomföra köpet på ebay så blockades betalningen av någon konstig anledning, själv tror jag att det berodde på ödet...
Köpet hävdes av säljaren och nu har jag MKII Stingray istället! Verkar vara svåra att få tag på.

Mums:) står still:cool:
@Birchgrove och ni andra som har denna jag har nr 121 på in vad har ni?
7327DB47-06A5-4A64-8B4B-138A872E09D7.jpeg
Hmm, är dom numrerade?

Lite uppföljning på mitt Tisell-ärende:
Fick svar på mailet jag skickade till Postmord, efter 7 dagar, skapligt lång handläggningstid.
Där fick jag kort förklarat för mig att dom skulle skicka ut ett brev med information. Jag svarade givetvis och frågade varför dom bara inte kunde mailat det istället nu när jag kontaktade dom. Det gick absolut inte av oklar anledning.
Idag, 11 dagar senare fick jag ett brev av hotfull karaktär "skicka all info om ditt paket, annars skickar vi tillbaka det"
Så nu är det gjort och vi får se om det dröjer 11 dagar till innan det händer nått.
Vilka jävla sopor dom är.

Senast ändrad:
Lite uppföljning på mitt Tisell-ärende:
Fick svar på mailet jag skickade till Postmord, efter 7 dagar, skapligt lång handläggningstid.
Där fick jag kört förklarat för mig att dom skulle skicka ut ett brev med information. Jag svarade givetvis och frågade varför dom bara inte kunde mailat det istället nu när jag kontaktade dom. Det gick absolut inte av oklar anledning.
Idag, 11 dagar senare fick jag ett brev av hotfull karaktär "skicka all info om ditt paket, annars skickar vi tillbaka det"
Så nu är det gjort och vi får se om det dröjer 11 dagar till innan det händer nått.
Vilka jävla sopor dom är.
Så var det för mej med CW från australien hoppas inte det tar 6 v till som det gjorde för mej. Riktigt usla på det där med import, ingen kundkänsla alls.. :(

Med tanke på hur dom andra logistikföretagen hanterar det snabbt och enkelt så är det häpnadsväckande hur PN sköter det.
Just. Häpnadsväckande tycker jag är ett diplomatiskt uttryck, katastrofalt är väl kanske ett mer korrekt ord. Hade de inte varit stadsstödda/ägda hade de antingen fixat problemet eller kursat antar jag. Ingen dum idé...

Paket har anlänt som denna fina tråd fick mig att beställa. Varning då inlägget innehåller dåliga bilder :oops:
rps20190712_170143_132.jpg

Vad gömmer sig då här i jo
rps20190712_170340_718.jpg
rps20190712_170403_965.jpg

En C60 Trident pro 600 i 38mm. Mycket trevlig liten skapelse som redan efter några minuter imponerar med hur sjukt skön den är att bära. Tar nog lite tid att vänja sig vid det något mindre formatet men den är fin att se på. Tror den kommer funka bra på en uppsjö av band i naturnära färger. Typ beige sailcloth och olika typer av bruna band.
Tack för länken till rean och inspirationen!

Paket har anlänt som denna fina tråd fick mig att beställa. Varning då inlägget innehåller dåliga bilder :oops:

En C60 Trident pro 600 i 38mm. Mycket trevlig liten skapelse som redan efter några minuter imponerar med hur sjukt skön den är att bära. Tar nog lite tid att vänja sig vid det något mindre formatet men den är fin att se på. Tror den kommer funka bra på en uppsjö av band i naturnära färger. Typ beige sailcloth och olika typer av bruna band.
Grattis, där har du en riktigt fin pärla. Gillar visarna och vågmönstret. GMT brorsan säger hej.
IMG_20190505_121414_7.jpg

Stort grattis till en väldigt trevlig klocka.

Tillbaka
Topp