Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen fara på taket!Jag var helt bombsäker på att jag hade det men har letat febrilt och hittar inga
Ja, den där cali dial skulle varit mitt val. Jag gillar DLC versionen mest tror jag.Nä det är sant det kan kvitta!
Fast det blir stranden nu för det är riktigt gött väder! Får kolla alla tips jag fått ikväll här. Han kolla lite snabbt på spinnaker och hitta några balla modeller!
Såg trevliga ut!
Och Squale GMT back in stock hos Gnomon
What? Har du inte redan sålt din GMT? Eller menar du att du köpt en till nu?Jag är en impulsiv man med svaga nerver, kanske förhastade mig i mitt första omdöme. Förbered er på en ny flip
Haha efter alla lovord så måste man ju testa den igen, jag ville ju så gärna att den skulle funka redan första gången Får se om färgerna är lättare att smälta nu, om inte så är den lättflippadWhat? Har du inte redan sålt din GMT? Eller menar du att du köpt en till nu?
Haha, du är fan underbar. Vi håller tummarna för att den får stanna den här gången då.Haha efter alla lovord så måste man ju testa den igen, jag ville ju så gärna att den skulle funka redan första gången Får se om färgerna är lättare att smälta nu, om inte å är den lättflippad
Jag är en impulsiv man med svaga nerver, kanske förhastade mig i mitt första omdöme. Förbered er på en ny flip
Haha, klippte du en till? Om du gjorde det så är det helt rätt beslut. Klockan är fantastisk! Den röda färgen är en riktig kameleontJag är en impulsiv man med svaga nerver, kanske förhastade mig i mitt första omdöme. Förbered er på en ny flip
Borde anmäla den där sajten, varför envisas de att pumpa ut klockor när jag har kontant-torka ?Ny svart 39a från Steinhart
Och Squale GMT back in stock hos Gnomon
Haha, du är fan underbar. Vi håller tummarna för att den får stanna den här gången då.
Haha, klippte du en till? Om du gjorde det så är det helt rätt beslut. Klockan är fantastisk! Den röda färgen är en riktig kameleont
Grattis! Vad är ditt första intryck?Min första Squale har kommit
Bling blingGrattis! Vad är ditt första intryck?
Skön retrostil på den där. Grattis!Yes!!!!!! MKII Stingray! Min första automatiska klocka !
Hehe, bra beskrivning! Precis så som en Squale ska vara då.Bling bling
Så bra! Grattis broderMin första Squale har kommit
Törs man gissa på att någon av de här kommer hamna på säljes i höst ?Min första Squale har kommit
Jag flippar ju sjukt mkt så man vet aldrig.Törs man gissa på att någon av de här kommer hamna på säljes i höst ?
Mao: Är det idé att försöka sig på att spara lite deg ?
Tackar ,får nog ta med ett par Norrland till strandenSå bra! Grattis broder
Du kan nog vara säker på att någon av dem kommer att hamna där...Törs man gissa på att någon av de här kommer hamna på säljes i höst ?
Mao: Är det idé att försöka sig på att spara lite deg ?
Ja reagerar hur sjukt härligt den sitter på handleden samt att det röda gör sig bättre live. Otroligt skön länk,och 40mm är ju kanon trodde det skulle kännas litet,men har vant mig lite innan med Nodusen med.Hehe, bra beskrivning! Precis så som en Squale ska vara då.
Jag tycker att 40mm är perfekt. Mer klassiskt än 42+ och sitter i min mening skönare.Ja reagerar hur sjukt härligt den sitter på handleden samt att det röda gör sig bättre live. Otroligt skön länk,och 40mm är ju kanon trodde det skulle kännas litet,men har vant mig lite innan med Nodusen med.
Grymt cool, vilken aged look, very niceInte ännu, GMW-B5000V Aged IP LE Inte lika affordable längre men så cool
Snyggt! Bra jobbat därMin första Squale har kommit