Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har den modellen i svart. Riktigt trevlig .Dubbelpostar denna här med. Min billigaste dykare.
Älskar den baksidan .Jag håller med, baksidan var ett samarbete med en lokal konstnär och skulle ha varit i färg först men tycker det blev riktigt bra i svartvitt. Tror det tillverkades 50ex av varje tavla.
Kul !!Yes!!!!!! MKII Stingray! Min första automatiska klocka !
Finns ju även Phoibos Sentinel om du vill ha något som ger lite Paneraivibbar (https://phoiboswatcheurope.com/products/phoibos-sentinel-py019c-automatic-watch-black.html).Blivit sugen på något panerai liknande klocka med nått fett kanvas eller läder på. Helst vill jag ju ha en panerai såklart men har inte 50k att avvara. Vad säger ni micro experter, vad finns det att tillgå på marknaden? .
Helt fantastiskt den åkte med till stranden.Bra där @Nicke75
Visst är den grym!
Ser att priset på Borealis Adraga kommer att landa på 430 USD + moms + frakt.
Jag har för mig att priset på deras sida alltid är utan momsen för EU.Moms ? Borealis skickar från Portugal. Moms är inkluderat i priset inom EU.
Jag har för mig att priset på deras sida alltid är utan momsen för EU.
Jag fick det från deras Instagram sida, där de skriver att moms tillkommer för EU kunder. Se nedan.Moms ? Borealis skickar från Portugal. Moms är inkluderat i priset inom EU.
Jag fick det från deras Instagram sida, där de skriver att moms tillkommer för EU kunder. Se nedan.
50% tas ut vid beställning.
https://www.borealiswatch.com/shipping/
- All sales to European Union include VAT Tax. International customers outside European Union may be charged for taxes and duties upon delivery. Every country has a set of different rules so if you are unsure please check with your local customs to find out any extra charges you might have upon delivery.
Ps. Dom lade inte på moms när jag köpte ett gummi sist.
Jag fick det från deras Instagram sida, där de skriver att moms tillkommer för EU kunder. Se nedan.
50% tas ut vid beställning.
Åhå, ja då är det som du skriver. Klockan känns inte lika prisvärd länge får jag nog tycka med 25% påslag. Trist.
Borealis är nämligen så finurliga att de presenterar alla priser ex. moms då de har så många kunder utanför EU (som ofta ber om VAT avdrag) och lägger sedan på moms när du checkar ut i kassan om du valt leverans till EU land. Ni båda har rätt, priset Monk nämner är grundpriset och all försäljning inom EU kommer inte att betala extra tull och moms vid ankomst då detta redan plussats på vid utcheckningen i kassan. Priset för EU medborgare kommer med all sannolikhet hamna närmare $US 550 inkl. moms och frakt
Hoppas det blev lite tydligare nu
Första semesterdagen av 8 veckor!
Ösregnar, så här ligger man och slappar medans ungarna glor på Netflix
Fullt fokus på biranFörsta semesterdagen av 8 veckor!
Ösregnar, så här ligger man och slappar medans ungarna glor på Netflix
Grattis Nicke! Supersnygg. Känner du dig tillfreds nu eller kliar det i köpfingrarna fortfarande?Premiär på beachen för pepsi.
Nja råkade beställa en Squale till innan jag hämtade dennaGrattis Nicke! Supersnygg. Känner du dig tillfreds nu eller kliar det i köpfingrarna fortfarande?