Hjelm
Guld
Bästa vardagsipan
Trevlig fredag allihopa. Avnjuter en amerikansk IPA tillsammans med min franska klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bästa vardagsipan
Trevlig fredag allihopa. Avnjuter en amerikansk IPA tillsammans med min franska klocka.
Snyggt!!!Då har man fått semester och även hämtat ut min Zelos Swordfish. Bjuder på lite bilder från paketöppningen, och den första stunden med klockan på handleden. Det ger verkligen mervärde att få den fina trälådan, och ett extra band.
Finns risk för någon ytterligare bild senare, känner mig verkligen oerhört nöjd initialt. Min första Zelos, och min första bronsklocka.
Förtär givetvis ett par Norrlands som ju blivit trådens officiella öl. Skål och trevlig helg mina vänner i tråden! Verkligen feelgood att spana igenom flödet och se alla härliga klockor och öl
Det är aldrig dumt att beställa en Tropic. Så är det bara. Squales snyggaste!Men snälla skjut mig någon.
Har viljat ha Pepsi och Tropic hela tiden men nu börjar jag fundera om det va dumt att beställa en Tropic och ta en utan gmt istället.
Förstår ni hur vi har det hemma då både frugan och jag har beslutsångest på ALLT vi handlar
Snyggt!!!
Snyggt bra där!!Det är aldrig dumt att beställa en Tropic. Squales snyggaste!
Däremot är det dumt att börja fundera om det var dumt att beställa en Tropic!
Bjussar på lite (gamla) bilder på min (plus en från Gnomon) för att du inte ska känna dig så dum!
Ska försöka är stel efter bruten axelGrattis, löjligt snygg! Bara en Lenny posering kvar nu så fäller man en lyckans tår
Fet! Svårt sugen på en sånDå har man fått semester och även hämtat ut min Zelos Swordfish. Bjuder på lite bilder från paketöppningen, och den första stunden med klockan på handleden. Det ger verkligen mervärde att få den fina trälådan, och ett extra band.
Finns risk för någon ytterligare bild senare, känner mig verkligen oerhört nöjd initialt. Min första Zelos, och min första bronsklocka.
Förtär givetvis ett par Norrlands som ju blivit trådens officiella öl. Skål och trevlig helg mina vänner i tråden! Verkligen feelgood att spana igenom flödet och se alla härliga klockor och öl
Yes! Där har vi trådvinnaren nr 2!Gött mooooos!
Micromärke?Gött mooooos!
Yes! Där har vi trådvinnaren nr 2!
Och en ansenlig mängd globalknivar.
Grattis! Du kommer inte bli besviken på kvaliteten. Min GMT säger hej! Obs! Gammal bildPaket har anlänt som denna fina tråd fick mig att beställa. Varning då inlägget innehåller dåliga bilder
Vad gömmer sig då här i jo
En C60 Trident pro 600 i 38mm. Mycket trevlig liten skapelse som redan efter några minuter imponerar med hur sjukt skön den är att bära. Tar nog lite tid att vänja sig vid det något mindre formatet men den är fin att se på. Tror den kommer funka bra på en uppsjö av band i naturnära färger. Typ beige sailcloth och olika typer av bruna band.
Tack för länken till rean och inspirationen!
Fasen vad bra den är! Grattis!Då har man fått semester och även hämtat ut min Zelos Swordfish. Bjuder på lite bilder från paketöppningen, och den första stunden med klockan på handleden. Det ger verkligen mervärde att få den fina trälådan, och ett extra band.
No worries Affe, vi älskar dina dinkor, o matlagningskonster...Edit: Quken så fel det blev, ber om ursäkt!
Gött mooooos!
NeverNi kommer att hata mig och klockan
Ahh... Tänkte nya c60Ligger en ss cw på Tradera.
Fet! Svårt sugen på en sån
Fasen vad bra den är! Grattis!
Så!Kan informera om att det dykt upp 21klockor i Snuppsgruppen om någon blir shoppingsugen
... men bara fyra medlemmar än så länge. Lite mer kan vi väl skrapa ihop här i tråden?
http://snupp.it/CbsUuv
Yey!Så!
Jag har ansökt om medlemskap nu!
Affe, skaffa dig en microklocka eller två och kom in i värmen! Du kommer inte att ångra digEdit: Quken så fel det blev, ber om ursäkt!
Gött mooooos!
Hade varit fett med en Squale Day-Date i helguld som komplementMicromärke?
Han har så många klockor, jag tror inte de skulle få plats i en mikro.Affe, skaffa dig en microklocka eller två och kom in i värmen! Du kommer inte att ångra dig
Äsch han bor ju på landet och har hur mycket plats som helst, han behöver ju inte ha dem i just micron En guld Squale 1545 hade ju passat den mannen.Han har så många, jag tror inte de skulle få plats i en mikro.
Definitivt !Äsch han bor ju på landet och har hur mycket plats som helst, han behöver ju inte ha dem i just micron En guld Squale 1545 hade ju passat den mannen.
Är det @thewordfox eller Rommel man frågar sig.Jag håller med, baksidan var ett samarbete med en lokal konstnär och skulle ha varit i färg först men tycker det blev riktigt bra i svartvitt. Tror det tillverkades 50ex av varje tavla.