Vet inte, men säkert något liknande. Sålde precis min Super ph500, tjock men inte lika absurd.Vadå tjock, den är bara 17,6mm..? Ser helt galen ut! Vet du hur stor originalet var? Denna mäter 44,5mm och 47,2 lug-lug.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte, men säkert något liknande. Sålde precis min Super ph500, tjock men inte lika absurd.Vadå tjock, den är bara 17,6mm..? Ser helt galen ut! Vet du hur stor originalet var? Denna mäter 44,5mm och 47,2 lug-lug.
Har du bild på klockan framifrån ?No worries den där slinker under skjortärmen i jämförelse med denna på 28mm
Ohhh, fick pulshöjning direkt!Paket från Tourby... more to come
Blir inte mycket coolare än så, den där får du hålla hårt i. StenhårdRalf Tech tillverkad i 40 exemplar för Franskt specialförband. Aldrig såld till civila marknaden. Köpte den av en helikopterpilot i förnandet jag känner som var med och utformade den.
När jättarna leker:No worries den där slinker under skjortärmen i jämförelse med denna på 28mm
Faaan så bra! Riktigt, riktigt hårt!Ralf Tech tillverkad i 40 exemplar för Franskt specialförband. Aldrig såld till civila marknaden. Köpte den av en helikopterpilot i förnandet jag känner som var med och utformade den.
Den var fin! Vridringen och den kantiga glasringen(?) liknar den på Squale 2002.Vet inte, men säkert något liknande. Sålde precis min Super ph500, tjock men inte lika absurd.
Haha, va fan... De ser som aprilskämt!När jättarna leker:
Yes, måste vara samma boetttillverkare.Den var fin! Vridringen och den kantiga glasringen(?) liknar den på Squale 2002.
Verkligen, kul men helt meningslöst pr-jippo.Haha, va fan... De ser som aprilskämt!
Ser ut som min pannlampa som jag orienterar med mitt i natten. Som jag gör så ofta ...Haha, va fan... De ser som aprilskämt!
Har du bild på klockan framifrån ?
Samma här. Gillar när dykutrutsningstillverkarna börjar göra klockor. När denna dök upp så var det bara att smälla till. Pilotens callsign graverat på undersidan, Tackbrev från RTs vd till piloten i manualen o tillhörande patch samt "remove before flight" tab.Faaan så bra! Riktigt, riktigt hårt!
Jag gillar Ralf Tech, har aldrig ägt någon men sneglat på deras sida ganska många gånger.
Stort grattis! Den ser alldeles underbar ut!Här kommer lite bilder:
Första intrycket, wow vilken klocka 40mm är verkligen perfekt för mig.. otroligt härlig bezel och väldigt bekväm att bära. Schysst extension med!!
Mer tankar kommer senare
Här kommer lite bilder:
Första intrycket, wow vilken klocka 40mm är verkligen perfekt för mig.. otroligt härlig bezel och väldigt bekväm att bära. Schysst extension med!!
Mer tankar kommer senare
Snygg! Häftiga visare.Här kommer lite bilder:
Mer tankar kommer senare
Anko, kör mest Seiko och G-shock annars så denna känns helrätt för mig.Trevligt, Tactico är fina, har ägt en innan! Vilken blev det?
Stort grattis! Riktigt trevlig. Inte lustigt man blir snurrig i huvudet när det finns så mycket bra .Här kommer lite bilder:
Mer tankar kommer senare
Likadana som de Squale använder på sin Master. Önskar att de fanns på fler klockor för de är sjukt snygga!Snygg! Häftiga visare.
HerregudVadå tjock, den är bara 17,6mm..? Ser helt galen ut! Vet du hur stor originalet var? Denna mäter 44,5mm och 47,2 lug-lug.
Mycket snygg, stort grattis.Här kommer lite bilder:
Mer tankar kommer senare
Minidammsugare ?No worries den där slinker under skjortärmen i jämförelse med denna på 28mm
Very nice grattisHär kommer lite bilder:
Mer tankar kommer senare
Så jäkla bra. Jubilee är mumsPallade inte att vara utan Pepsin så den fick åk på.
Åh, nu blev jag lite glad i hjärtat att den används igen!En micro på armen, en intressant bok och en strand på västkusten. På toppen av allt en beskrivning av den ultimata micro klockan. Grymt!!!