• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
De här gillade jag! En orange till mig tack! Eller en ljusblå? Äh, ge mig en av varje!

Homage till någon gammal Certina va? :)
PSX_20190717_123631.jpg

PSX_20190717_123642.jpg
Den gillade jag skarpt!
 

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Hur är känslan? Gillar att man kan skräddarsy själv! Såg en hel del trevliga kombos!

Tack, jo nöjd, saknar lite av den där sköna tyngden i klockan, känns lite åt det rassliga hållet men annars som sagt mycket nöjd.

Jo länken är lite rasslig men godkänd ändå. Varit lite bortskämd med gediget byggda mikros :) Boetten är lite rough med skarpa kanter. Den är rätt liten så är du van vid 40+ kommer du uppleva denna som liten. Tror jag betalade ca 300:- i övrigt, så inte så farligt.
Se ovan :)
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Ursäkta spam, måste testa nyköpta objektivet :)

44333499-2723-4941-8E10-E3090250D826.jpeg

Spamma du på, ser riktigt bra ut. Vad har du köpt för glugg ?

Snyggt? Vad är det för objektiv du har köpt? :)
+1 :)
I chatten? Som i en chatfunktion på deras hemsida? Och grattis till en riktigt trevlig klocka! Jag snöade in lite på navygrafen

Stämmer, man kan chatta med dem direkt. Nämn KS också, de börjar se oss som viktiga kunder tror jag :)
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Sista gången som jag bara tar med en klocka på semestern. Nästan lite knäppt att göra så mot sig själv. Lite som självspäkning fast för psyket :confused:.
Bjussar på en kvälls-spambild till men det är sista för imorgon bär det hemåt till klockpaket från Gnomon :).
PSX_20190717_205939.jpg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Sista gången som jag bara tar med en klocka på semestern. Nästan lite knäppt att göra så mot sig själv. Lite som självspäkning fast för psyket :confused:.
Bjussar på en kvälls-spambild till men det är sista för imorgon bär det hemåt till klockpaket från Gnomon :).
PSX_20190717_205939.jpg
Sjukligt beteende. Jag har bytt klocka fyra gånger idag, känns mer rimligt.
PSX_20190717_212636.jpg
 
Topp