Den gillade jag skarpt!De här gillade jag! En orange till mig tack! Eller en ljusblå? Äh, ge mig en av varje!
Homage till någon gammal Certina va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den gillade jag skarpt!De här gillade jag! En orange till mig tack! Eller en ljusblå? Äh, ge mig en av varje!
Homage till någon gammal Certina va?
De brukar ge 10% på första köpet om du frågar efter det i mejl eller via chatten.På tal om rabatter i inlägget ovan. Är det någon som känner till någon schysst rabatt från Yema watches?
På tal om rabatter i inlägget ovan. Är det någon som känner till någon schysst rabatt från Yema watches?
Klarade sig husvagnen eller ska du tälta nu?Första Krigsskadan Nicke VS husvagn.
Hur ser husvagnen ut? Nåt kvar?Första Krigsskadan Nicke VS husvagn.
Nämn i chatten att du sett massa andra läckra Yemas här på Klocksnack och be om att få extra armband, brukar de kunna lösa. Plus de vanliga 10 % då.
Min Superman:
Har ringt en kranbil så den är snart i våg igenKlarade sig husvagnen eller ska du tälta nu?
Kranbilen kom efter någon timma så nu är allt som det ska.Hur ser husvagnen ut? Nåt kvar?
Edit: Hoppsan Lucky Lukes skugga på den...
Hur är känslan? Gillar att man kan skräddarsy själv! Såg en hel del trevliga kombos!
Tack, jo nöjd, saknar lite av den där sköna tyngden i klockan, känns lite åt det rassliga hållet men annars som sagt mycket nöjd.
Se ovanJo länken är lite rasslig men godkänd ändå. Varit lite bortskämd med gediget byggda mikros Boetten är lite rough med skarpa kanter. Den är rätt liten så är du van vid 40+ kommer du uppleva denna som liten. Tror jag betalade ca 300:- i övrigt, så inte så farligt.
Snyggt? Vad är det för objektiv du har köpt?Ursäkta spam, måste testa nyköpta objektivet
Nämn i chatten att du sett massa andra läckra Yemas här på Klocksnack och be om att få extra armband, brukar de kunna lösa. Plus de vanliga 10 % då.
Min Superman:
Ursäkta spam, måste testa nyköpta objektivet
+1Snyggt? Vad är det för objektiv du har köpt?
I chatten? Som i en chatfunktion på deras hemsida? Och grattis till en riktigt trevlig klocka! Jag snöade in lite på navygrafen
På tal om rabatter i inlägget ovan. Är det någon som känner till någon schysst rabatt från Yema watches?
I chatten? Som i en chatfunktion på deras hemsida? Och grattis till en riktigt trevlig klocka! Jag snöade in lite på navygrafen
Man måste vara reggad för att den skall funkaTesta med Welcome10 för första köpet, annars frågar du i chatten på hemsidan
Misstänkte att det inte kunde vara så enkeltMan måste vara reggad för att den skall funka
Galet experiment!Sista gången som jag bara tar med en klocka på semestern. Nästan lite knäppt att göra så mot sig själv. Lite som självspäkning fast för psyket .
Bjussar på en kvälls-spambild till men det är sista för imorgon bär det hemåt till klockpaket från Gnomon .
Ja helt sjukt. Snart över .Galet experiment!
Sjukligt beteende. Jag har bytt klocka fyra gånger idag, känns mer rimligt.Sista gången som jag bara tar med en klocka på semestern. Nästan lite knäppt att göra så mot sig själv. Lite som självspäkning fast för psyket .
Bjussar på en kvälls-spambild till men det är sista för imorgon bär det hemåt till klockpaket från Gnomon .
Samma här när jag räknar efter.Sjukligt beteende. Jag har bytt klocka fyra gånger idag, känns mer rimligt.
Kolla, det vi som är normala...Samma här när jag räknar efter.
Tre för mig, men jag har varit sjukligt upptagen med barn.. kunde varit fler byten.Samma här när jag räknar efter.
Lagt en fin klocka med spänne i saltvatten, helt naturlig sak att göra.Sjukligt beteende. Jag har bytt klocka fyra gånger idag, känns mer rimligt.