Har nyss druckit upp min öl och inte orkar hämta ny än. Jag är i alla fall också finklädd i kvällssolen!Mmmm beer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har nyss druckit upp min öl och inte orkar hämta ny än. Jag är i alla fall också finklädd i kvällssolen!Mmmm beer
Läcker klocka och band, vad är det för band?Har nyss druckit upp min öl och inte orkar hämta ny än. Jag är i alla fall också finklädd i kvällssolen!
Jaha vad säger du nu efter något dygn, är den värd sina 2500kr?Lite klockpillande.. Och trådens officiella öl.
Tack så mycket! Det är ett canvas från AWstraps (@Anders W) här på forumet. Bästa bandet jag någonsin ägt.Läcker klocka och band, vad är det för band?
Lite klockpillande.. Och trådens officiella öl.
Har nyss druckit upp min öl och inte orkar hämta ny än. Jag är i alla fall också finklädd i kvällssolen!
Ja, utan tvekan! För dom pengarna är det sjukt mkt man får.Jaha vad säger du nu efter något dygn, är den värd sina 2500kr?
HahahahaLite klockpillande.. Och trådens officiella öl.
Du ska se, den blir snabbt saknad när den vilat lite i lådan sen. Lätt förförisk med sin bekväma smekning runt handleden .Ja, utan tvekan! För dom pengarna är det sjukt mkt man får.
Sjukt nöjd! Har ett helt gäng band som jag köpt till den här klockan med det är bara detta som används...Mums kombo
Det va som du skrev grått band gör sig fint på denna.Sjukt nöjd! Har ett helt gäng band som jag köpt till den här klockan med det är bara detta som används...
Du är med i tråden nuAnmäler mitt intresse för Micro-LE klockan om det fortfarande är öppet!
Ja, det passar väldigt bra. Ser riktigt bra ut med ditt Hadley också. Var det några problem att få dit ett 22mm?Det va som du skrev grått band gör sig fint på denna.
Absolut, du är först på listan isåfall .
Jävlar vad fin den blev på länk!Fått hem länk till Horizons idag!
Dynamisk duo!Lite bilder på Tropic och Pepsi.
Handled 17,5cm.
Bra öl också!Mmmm beer
Ångrar verkligen att jag inte köpte den där. Så galet bra med den tavlanFått hem länk till Horizons idag!
Förstår dig. Jag är väldigt nöjd att jag plockade hem en nu... Känns som den kommer att hålla sitt värde iafÅngrar verkligen att jag inte köpte den där. Så galet bra med den tavlan
Tack för det! Blir väldigt ljus jämfört med svart band. Lite ovantJävlar vad fin den blev på länk!
TackDynamisk duo!
Bra öl också!
Klar för dagen ja.Sorry, kan inte hjälpa det. Bara dessa med, bilder är kul . Helt rätt drag av Gnomon med denna bezel på Ocean One enligt mig. En växel till på en redan trevlig klocka. Nu är jag klar .
Givetvis, nya tag imorgon .Klar för dagen ja.
Tavlan på den får verkligen all fokus nu och den är ju grym.Tack för det! Blir väldigt ljus jämfört med svart band. Lite ovant