Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket snyggt! Squales bästa GMT. Vad är det för band du har på?
Man tackar . Inte så tokig Tropic själv där .Wow den va snygg,gratulerar Norrlands kommer att flöda i forumet ikväll
Stort tack,det är ett Hadley Roma jag hade liggandes från Strapped.seMycket snyggt! Squales bästa GMT. Vad är det för band du har på?
Fan vad fin den är, hör av dig när det ska flippas...Jaha då ska vi se. Steinhart Ocean One 3d bezel
Gnomon special. Mycket trevligt alternativ om man vill ha något svart men ändå inte riktigt all black.
Bra kvalitet och finish på hela kittet som det brukar från Steinhart. Sitter nättare och med betydligt mer vintagekänsla än t.ex min Squale Alpine green. Mycket bekvämt med en länk som smalnar av från 22-18mm. Lite Ghost-känsla på bezelen då den skiftar helt i olika ljusförhållanden. Mycket nöjd än så länge .
Absolut, du är först på listan isåfall .Fan vad fin den är, hör av dig när det ska flippas...
Överjävligt fin!!Jaha då ska vi se. Steinhart Ocean One 3d bezel
Gnomon special. Mycket trevligt alternativ om man vill ha något svart men ändå inte riktigt all black.
Bra kvalitet och finish på hela kittet som det brukar från Steinhart. Sitter nättare och med betydligt mer vintagekänsla än t.ex min Squale Alpine green. Mycket bekvämt med en länk som smalnar av från 22-18mm. Lite Ghost-känsla på bezelen då den skiftar helt i olika ljusförhållanden. Mycket nöjd än så länge .
Tackar . Blev nästan bättre än jag trodde.Överjävligt fin!!
Har du kölista på din pepsi GMT ?
Mållös !Lite bilder på Tropic och Pepsi.
Handled 17,5cm.
Mera meraLite reflektioner (spam) kring nykomlingen.
Bezelens botten känns och ser nästan ut som grå granit. Helt nytt för mig. Ger ett robust och mäktigt intryck
Grattis, Very niceJaha då ska vi se. Steinhart Ocean One 3d bezel
Stort tack . Steinhart rules .Grattis, Very nice
Yes indeedStort tack . Steinhart rules .
Kölista på den ? Jag anmäler mig direktLite reflektioner (spam) kring nykomlingen.
Bezelens botten känns och ser nästan ut som grå granit. Helt nytt för mig. Ger ett robust och mäktigt intryck
Givetvis mannen, du är uppskriven .Kölista på den ? Jag anmäler mig direkt
TackGivetvis mannen, du är uppskriven .
Ja den är riktigt trevlig. Den gör sig ännu bättre i verkligheten. Svårt att fånga den på rätt sätt på bild. Ändrar karaktär totalt i olika ljus.
Japp, däremot så känns det som rose' gold har lite mörkare botten. Kan även vara en synvilla då den skiftar grymt i olika ljusförhållanden.Är det samma som på deras rosé gold?
Japp, däremot så känns det som rose' gold har lite mörkare botten. Kan även vara en synvilla då den skiftar grymt i olika ljusförhållanden.