• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Om Norrlands, mot all förmodan och fan i helvete om det händer, skulle lägga ned vill jag lansera följande öl som en kandidat till #officiellmicrotrådsöl. Gutår!!
IMG_20190720_171636.jpg

Väldigt nöjd, rejäl klump som jag köpte beggad här. Kom ihåg att jag ville ha en när den släpptes och kostade typ 10000. Men nu är den betydligt mer affordable :) Bra kvalitet men väldigt fattigt med funktioner.

Fanns ju nya i vintras för 1.5k från Suunto, ångra jag inte provade då. Aquan är dock snäpper vassare för mig men båda är trevliga :)

Fanns ju nya i vintras för 1.5k från Suunto, ångra jag inte provade då. Aquan är dock snäpper vassare för mig men båda är trevliga :)
Va har jag blivit lurad? :-O :)

Jo alla tre är schyssta, Terra, Aqua och Vento. Dyker ju upp lite då och då på köp&sälj så är man sugen så är det nog ett bra och skoj val. Terran verkar dock vara överlägset vanligast. Lite trist att de är så funktionsfattiga bara med tanke på att de var top-of-the-line. Har en Observer XT också och den slår Terran på fingrarna i alla kategorier, dock inte lika snygg :)

Va har jag blivit lurad? :-O :)

Jo alla tre är schyssta, Terra, Aqua och Vento. Dyker ju upp lite då och då på köp&sälj så är man sugen så är det nog ett bra och skoj val. Terran verkar dock vara överlägset vanligast. Lite trist att de är så funktionsfattiga bara med tanke på att de var top-of-the-line. Har en Observer XT också och den slår Terran på fingrarna i alla kategorier, dock inte lika snygg :)

Var en kort stund, outletpris men stål med länk kostade 1.5k. De andra konstigt nog dyrare :rolleyes:

Börjar ju redan få härlig patina!
Längtar till i höst då min Yema bronze anländer. Coolt med bronze ju. Synd att Yeman inte släpptes lagom till sommaren bara.

Ja, riktigt bra. Saltvatten har verkligen bra effekt. Räcker dessutom med att bara bada. Synd att din inte anländer redan nu. Hade varit roligt att följa över sommaren, men det blir nog riktigt bra över hösten också! För övrigt en riktigt fin Yema!

Tillbaka
Topp