Finns även samma modell fast utan brons-bezel.Köpte den via eBay, är en san martin
Kan även tillägga att bezel är inte bara bronsfärgad, den är i brons
Tycker dock att denna med brons gör så den flyger lite mer men det är ju en smaksak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns även samma modell fast utan brons-bezel.Köpte den via eBay, är en san martin
Mumma!Magisk kväll!!
Kaxigt, ska kolla upp det!Köpte den via eBay, är en san martin
Mäktigt!!Då har vi passerat 25 000 svar i tråden!
Grymt bra bilderMagisk kväll!!
TackGrymt bra bilder
Köpte den via eBay, är en san martin
San Martin gör i princip bara homager så det är inte så konstigt.Ehum... snygg, men påminner den inte väldigt mkt om en oris divers 65?
Brukar gå att rätta till med viss dryck så att det snurriga jämnar ut sig .Har vart ute nästan hela dagen och är helt snurrig i huvudet av värmen
Parerar hjälpligt med Trocadero Zero. Jack Daniels blir det inte förrän när jag kommer hem till Island igen.Brukar gå att rätta till med viss dryck så att det snurriga jämnar ut sig .
Snyggt! Jag gillar hur den länken ser ut, hur bärs den?Ingen tråkig dag det här, mysigt att se alla fina klockor i solljus.
Här var det nyinkommet supersommarBLÅTT
Bra jobbat. Härlig sommardykare.Ingen tråkig dag det här, mysigt att se alla fina klockor i solljus.
Härligt,det va gött.Håller med! Dags att bada...
Är lite småkär i länken redan, känns betydligt mer gedigen än pepsi Squalen jag gått med i några dagar nu. Klockan i sig bärs som sina 41,5 ungefär haha... lite tidigt att uttala sig om nånting än men so far so goodSnyggt! Jag gillar hur den länken ser ut, hur bärs den?
Magisk klocka!Magisk kväll!!
Grym! Vilken färg!Ingen tråkig dag det här, mysigt att se alla fina klockor i solljus.
Det tog ett tag för ögat att vänja sig haha... kanske inte en färg för alla men den är rätt kul (speciellt en dag som denna såklart)Grym! Vilken färg!
Ingen tråkig dag det här, mysigt att se alla fina klockor i solljus.
Tack ska du ha, den är inte dum allsJäklar så bra den var! Grattis till en jättefin klocka!
Christopher Warden är ju grym! Riktigt snygg färg på tavlanHittade lite gamla bilder på diverse "affordables" jag haft genom åren
Välkommen till mikrovärlden
Bra val med NTH, jag älskar min..