Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävligt schysst sommarklocka!Lite nytt på mikrofronten! Pancor P02 landade idag
42 mm, 100m och Miyota 9132 vilket innebär PR-indikator!
Ja faktiskt, den gröna färgen är perfekt! Lite osäker på om den är något för stor för mig eller inteJävligt schysst sommarklocka!
Coolt! Nu ska jag genast in och titta på deras sidaLite nytt på mikrofronten! Pancor P02 landade idag
Baserat på bilden tycker inte jag att den ser för stor ut, men det är naturligvis subjektivt. Hur känns kvalitén?Ja faktiskt, den gröna färgen är perfekt! Lite osäker på om den är något för stor för mig eller inte
Lite nytt på mikrofronten! Pancor P02 landade idag
Första intrycket är bra (haft den på i fem minuter). Kanske något svag AR men annars känns allt väldigt gediget. Len i uppdrag och inställning av tiden. Kul design med luggarna med! Lite annorlunda.Baserat på bilden tycker inte jag att den ser för stor ut, men det är naturligvis subjektivt. Hur känns kvalitén?
Wow va snygg.Lite nytt på mikrofronten! Pancor P02 landade idag
Häftig, kul med något "helt annat". Gillar den något diffusa 24 timmars visningen i sub-dial'en, behövs ju inte mer för att veta dag eller natt... framför allt på sommaren.Lite nytt på mikrofronten! Pancor P02 landade idag
Klart attraktiv, finns mycket att gilla med den! Har aldrig sett ett sånt armband innan, är det filt?Lite nytt på mikrofronten! Pancor P02 landade idag
Det är tweed, dvs filt?Klart attraktiv, finns mycket att gilla med den! Har aldrig sett ett sånt armband innan, är det filt?
Aha ja det är det. CoolDet är tweed, dvs filt?
Snygg! Kul klocka!Lite nytt på mikrofronten! Pancor P02 landade idag
Riktigt bra! Och snygg skjorta! Om man får vara lite petig dock så tror jag att en grå/vit/svart skjorta skulle gå ännu bättre med klockan /en som väljer skjorta efter klocka varje dagPå läder nu! Bu eller bä?
Kul matchningsidé! Det ska jag experimentera mer medRiktigt bra! Och snygg skjorta! Om man får vara lite petig dock så tror jag att en grå/vit/svart skjorta skulle gå ännu bättre med klockan /en som väljer skjorta efter klocka varje dag
Man kan bära de svenska färgerna alla dagar om året med stolthet.Räknar nog tyvärr med att det blir sista dagen detta VM som de svenska färgerna kommer bäras. Hoppas att jag har fel.
Quoted for the truthMan kan bära de svenska färgerna alla dagar om året med stolthet.
Det är naturligtvis sant! Jag syftade dock till att jag tror att de bärs för sista gången med anledning av en svensk match i detta VM.Man kan bära de svenska färgerna alla dagar om året med stolthet.
Vi tar mexarna sen kan du bära vm-bandet fram till bronsetRäknar nog tyvärr med att det blir sista dagen detta VM som de svenska färgerna kommer bäras. Hoppas att jag har fel.
Mot bronset!Vi tar mexarna sen kan du bära vm-bandet fram till bronset
Fortsätt ha den där när Sverige spelar, verkar föra tur med sig... !Räknar nog tyvärr med att det blir sista dagen detta VM som de svenska färgerna kommer bäras. Hoppas att jag har fel.
Fortsätt ha den där när Sverige spelar, verkar föra tur med sig... !
Nä för tusan, behåll!Som min g-shock, på vid båda segrarna och inte direkt värt riskera sälja den nu
Nä för tusan, behåll!
Svårt, hur mycket får den kosta? Jag har alltid velat haft en Steinhart Ocean Titanium 500 GMT premium... tål garanterat stryk och jävligt cool. Men unik design vet jag inte...Ohoj!
Dykare, gärna unik design men inte nödvändigt. Måste ha GMT och ska tåla stryk. Vad rekommenderar ni? Jag lurade på en Sinn 856 UTC, men det finns så många roliga mikromärken