Mig lurade du i alla fall!Är på ett aquarium. Trygg och torr bakom en glasskiva.. Haha. Skulle bara se om någon kunde genomskåda det..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mig lurade du i alla fall!Är på ett aquarium. Trygg och torr bakom en glasskiva.. Haha. Skulle bara se om någon kunde genomskåda det..![]()
Haha, skulle hållt tyst...Mig lurade du i alla fall!![]()
Du hade kanske kommit undan med det!Haha, skulle hållt tyst...![]()
Nä, det är ju inte så snyggt precis.oj, det har jag inte tänkt på...![]()
Mig med !Mig lurade du i alla fall!![]()
Trodde lampan som speglas mot klockan på den nedre bilden skulle avslöja mig..Mig med !
Då måste du ha letat väldigt dåligtGrattis till det
När jag fyllde 40 hade jag bestämt mig för att köpa en stor dompa flaska. Men det fanns inte att köpa, inte ens i beställningssortimentet. Ett av världens mest kända varumärken liksom![]()
Nej, bor på the land of the ice and snow with the midnight sun where the hot springs flow.Då måste du ha letat väldigt dåligt![]()
Fortfarande helt rätt beslut! Skönt att vi kunde hetsa dig åt rätt håll.F*n att man nästan lät denna lämna. Får tacka er för alla "don't do it, son's". Den är ju suverän
![]()
![]()
En mycket trevlig sådanOj... ok, helsonen är en certina homage!?
Absolut! Bra när hetsen går åt det hållet!Fortfarande helt rätt beslut! Skönt att vi kunde hetsa dig åt rätt håll.![]()
Nej, bor på the land of the ice and snow with the midnight sun where the hot springs blow.
Vilken fotograf! Få de bilderna med kameran i de vinklarna, anådaF*n att man nästan lät denna lämna. Får tacka er för alla "don't do it, son's". Den är ju suverän
![]()
![]()
haha, jag hoppas innerligt att du har åtminstone en zeppelin i din samling.![]()
Shit nu snackar vi. Om chris rea kommer dit så får du göra plats åt en klockbroder. Då tar jag med en platta Norrlands och hälsar på dig!![]()
Såg Robert Plant på Island i juni i år![]()
Du är välkommenShit nu snackar vi. Om chris rea kommer dit så får du göra plats åt en klockbroder. Då tar jag med en platta Norrlands och hälsar på dig!
Jo det är ju den gamla klassikern med fyra speglar inblandade....eller en vänlig själ som tyckte det var helkosher att fota dinkor på morgonkvistenVilken fotograf! Få de bilderna med kameran i de vinklarna, anåda. Labero skulle vara stolt.
Det här var ju trevligt! Någon här som har beställt utan datum?
![]()
Den är sjukt fin, gillar vridringsinlägget! Vilket material har de kört med?Halios Seaforth får lite handledstid idag
![]()
Safirglas, riktigt trevligtDen är sjukt fin, gillar vridringsinlägget! Vilket material har de kört med?