Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
He!Riktigt nice med gamla SAAB. Superfin klocka också!
Djävulskt bra.Nya Vintage GMT 39 på Jubelee är ju bara för trevlig
![]()
![]()
Hade varit snällt! Ett extra band för den slanten ju!Jag har en €10 om du vill ha.
Ytterligare en av dina klockor jag mycket väl skulle kunna äga!Smiths Everest på äventyr, som det ska vara!
![]()
Tack! Riktigt mysig är den.Ytterligare en av dina klockor jag mycket väl skulle kunna äga!![]()
Klokt!Tack! Riktigt mysig är den.Gör sig egentligen bäst på läder så jag ska snart byta tillbaka igen.
Havsvatten kostar ingetSkitkul att patinera brons o mässing. Som att skaffa ny klocka när man känner för det. Kostnad? Ett par ägg.![]()
True!Havsvatten kostar inget![]()
Hur är länken på den?Tack! Riktigt mysig är den.Gör sig egentligen bäst på läder så jag ska snart byta tillbaka igen.
nej länk!är det 36 eller 40?
Får väl be @FreakyLeo att slänga upp sin bild igen men låset länken är större än klockan så det ser ju inte klokt ut.Hur är länken på den?Läst om några som haft problem med låset
nej länk!är det 36 eller 40?
Hur är länken på den?Läst om några som haft problem med låset
Får väl be @FreakyLeo att slänga upp sin bild igen men låset länken är större än klockan så det ser ju inte klokt ut.Jag har (lite halvhjärtat) försökt hitta ett annat lås för själva länken är det absolut inget fel på.
![]()
Helt galet hur man kan skicka med det där låset.*gräver i lådorna*
![]()
![]()
![]()
![]()
Får väl be @FreakyLeo att slänga upp sin bild igen men låset länken är större än klockan så det ser ju inte klokt ut.Jag har (lite halvhjärtat) försökt hitta ett annat lås för själva länken är det absolut inget fel på.
![]()
*gräver i lådorna*
Fn skulle jag bli trippel owg, köpt en sån, behållt min Breitling 769 och ngn Squale...Haha ja, den var helt klart bättre andra gången men min nya G-SHOCK har överträffat alla mina förväntningar och för första gången på länge känner jag att jag kanske kan bli en OWG, den har till och med fått mig att överväga avyttring av allt utom min guld Squale och brons Amphibia
![]()
![]()
![]()
Jag är inte helt främmande att byta en mot två andra...Fn skulle jag bli trippel owg, köpt en sån, behållt min Breitling 769 och ngn Squale...
Nästan i klass, med kommande KS Micro dinka, nästan....Djävulskt bra.
Eller DoxaTrevlig
Ser ut som en korsning av en seiko turtle och en gammal certina DS3
Trevlig
Ser ut som en korsning av en seiko turtle och en gammal certina DS3
Nice!
Klockan är ju 12-14mm bredare än spännet... men spännet vinner nog alla andra måttLåset var ju nästan komiskt stort![]()
Jag håller tummarna så dom vittnarNästan i klass, med kommande KS Micro dinka, nästan....
Har ni någonstans man kan se hur klockan blev?Jag håller tummarna så dom vittnar.
Alltså KS klockanHar ni någonstans man kan se hur klockan blev?
Nice!
Måste få se ett wristshot från sidan också![]()