Så lätt häntJag är helt ute och cyklar. Skyller på semesterlängtan. Jag trodde du menade din Dan Henry. Sorry.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så lätt häntJag är helt ute och cyklar. Skyller på semesterlängtan. Jag trodde du menade din Dan Henry. Sorry.
Sjukt bra!
Jag har inte tan men denna brun kom med klockan. Ljus han kunde vara bra då. Har sett bilder med grön khaki canvas som är lockande.
Nyaste grej
Inte unik design, men tillräckligt egen i min bok. Squale 30 ATMOS Tropic GMT Ceramica är min rekommendation! Ingen ful Mercedesvisare som stör är ett stort plus.Ohoj!
Dykare, gärna unik design men inte nödvändigt. Måste ha GMT och ska tåla stryk. Vad rekommenderar ni? Jag lurade på en Sinn 856 UTC, men det finns så många roliga mikromärken
Håller med, detta är den elegantaste efterapningen av Rolex GMTInte unik design, men tillräckligt egen i min bok. Squale 30 ATMOS Tropic GMT Ceramica är min rekommendation!
Håller med, detta är den elegantaste efterapningen av Rolex GMT
Vet du ungefär vad den listar ?
$799. Finns endast på Gnomon. http://www.gnomonwatches.com/30-atmos-tropic-gmt-ceramica-sel-braceletCool!!! Den är fantamä skitsnygg!! Vad kostar'n? Är det gnomon som gäller?
Alltid är det något bajs...$799. Finns endast på Gnomen. http://www.gnomonwatches.com/30-atmos-tropic-gmt-ceramica-sel-bracelet
Men verkar tyvärr vara slut i lagret just för tillfället.
Gripenbro hade ingen GMT senast jag kollade?!Alltid är det något bajs...
Säljer inte gripenbro Squale ???
Jag menar typ att ifall de nu säljer Squale i Sverige så borde de ju kunna få tag på vilken modell som helst, eller ??Gripenbro hade ingen GMT senast jag kollade?!
Alltid är det något bajs...
Är rätt så säker på att 30 ATMOS Tropic GMT Ceramica endast finns hos Gnomon.Gripenbro hade ingen GMT senast jag kollade?!
Jag tror att detta är tredje gången den är "out of stock" så förhoppningsvis så kommer ytterligare en "batch".Matar de på med Squalen tror du (till skillnad från flera andra mikromärken)?
Har haft squale 1521 och har en steinhart ovm.Tack! Det jag stör mig mest på när det gäller Steinhart är Mercedesvisarna – för mig blir det för mycket RLX. Den här är mycket bättre. Har du någon erfarenhet av Kemmner? Den gubben verkar cool, men tyvärr har han gått i pension nu. Jag har blivit rekommenderad Squale GMT – hur står de sig mot Steinhart?
Var sugen att skicka mess vid 6min att jag ville ha den men härdade ut.Gröngölingen såldes på 15 min. Jisses!
very nice combo!
Jag har inte tan men denna brun kom med klockan. Ljus han kunde vara bra då. Har sett bilder med grön khaki canvas som är lockande.
Nyaste grej
Icelandic is the coolest language on Earth. Period.very nice combo!
Finns Cayman i lager igen? Trodde den var slutsåld.Ok fellas, behöver hjälp igen. Står mellan en Steinhart Ocean one titanium, eller en Crepas Cayman.
Har snöat in lite på Crepas klockor sista tiden och hunnit äga samt sälja en Tornado och nu senast en toppenfin L’ocean. Klockorna är grymma och jag har hela tiden jagat och velat ha just denna modellen, Cayman, med den snygga bed of rice länken. Samtidigt har jag aldrig ägt en Steinhart.
What to do? Bifogar två bilder så får ni hjälpa mig avgöra.
Nej den finns inte i lager, har bara kommit i kontakt med en säljare och exemplaret är fantastiskt fint. Tack för feedback ang titan, har inte funderat kring det på det sättet, tänkte bara att det är lite snyggt matt och hållbart i guess ...Finns Cayman i lager igen? Trodde den var slutsåld.
Och vilka andra har du i stallet? Sitter du på en Rolex 116710BLNR så känns ju Steinharten överflödig
Med det sagt är det fan ett svårt val. Båda är ju roliga klockor. Steinharten mer modern, Cayman är mer vintage.
Jag tror jag säger Cayman, detta baserar jag på mitt högst personliga tycke om att titan-klockor känns som leksaker(även om Steinharten är jävligt snygg). Samt att bezel och tavla på Cayman är så jävla vacker.
Ha haTitan på en beater känns helskumt. Det känns som plastmetall. Men det är nog skönt på vintern?!
Fångade mej när @Birchgrove hade den på sin lista, nu är det två andra på ingång (inte mikro) så den får vänta, var ganska dyr också med moms och tull. Tror det stod nånstans att det var om inte framtagen för så åtminstone bara tillgänglig via gnomon.Alltid är det något bajs...
Riktigt nice! Men varför trodde du inte att du skulle posta i (ett av) forumets finaste och härligaste tråd?Scurfa Diver One. Trodde inte jag skulle posta i denna tråd! Väldigt imponerad av denna. Fin finish och kul design.
Är ju bästa materialet på en beater.Titan på en beater känns helskumt. Det känns som plastmetall. Men det är nog skönt på vintern?!
Scurfa Diver One. Trodde inte jag skulle posta i denna tråd! Väldigt imponerad av denna. Fin finish och kul design.
Jag har testat några titanare, senast en MM600. Den länken kändes bara för lätt, kanske är det tyngden i en beater jag gillar. Men vafan, då köper jag en titanare bara för att motbevisa mig själv. Oftast har jag fel.Är ju bästa materialet på en beater.