Den är lite mer spejsad så att säga.Den var shysst! Men kolla den här i mitten nog inget jag själv skulle handla men den har ju ändå nåt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är lite mer spejsad så att säga.Den var shysst! Men kolla den här i mitten nog inget jag själv skulle handla men den har ju ändå nåt
![]()
Haha så paj efter allt jobb, minnet sviker en lite emellanåt nu!Tur att du tog dig i kragen nu då.Hur var den där? Jag köpte några stycken men har inte hunnit testa än.
![]()
Nja det skiter sig fort.Haha ... Lycka till att inte köpa fler klockor när du hänger i denna tråden .
Tack!Riktigt fin. Grattis!
Tack!Den som väntar på något gott.. Grattis till en riktigt fin klocka, gillar den skarpt![]()
Diggar flera av modellerna som Farer har, tack!Helt klart en av mina stora favoriter när det kommer inköp av nästa GMT till samlingen! Brutalt läcker! Stort grattis!![]()
Tack! Ja det är en fin kombo.Den färgen på tavlan och orange ihop är ju top notch! Riktigt snygg klocka, grattis! (Vill också ha en mondaine väggklocka!)
Riktigt nöjd med denDen där var riktigt läcker! Grattis![]()
Absolut har hon god smakDin sambo har god smak. Fruämne!
Helt rätt, precis min tanke också. Kan knappast bli bättreFy fan så bra, både låt och klocka! Det här ska det lyssnas mycket mer på.
Både Whitesnake, Dio, Sabbath och rainbow på en gång![]()
Makalöst bra, jag funderar också. Längesen jag köpte eller sålde något nuHar bestämt mig för att inte köpa fler klockor men blev allt lite sugen på denna.
![]()
![]()
En av de snyggaste glas bakboetterna jag sett.Inte ett micromärke men helt klart affordable.![]()
![]()
Jag tycker svart sailcloth med orangesömmar som jag och några andra körde var svinbra kombo. Lagom matchy-matchy, sobert och sportigt.Personligen har jag oerhört svårt att finna ett lämpligt armband till Micro-Squalen, så nu är länken tillbaka på.
Kombinationen orange gummi med bezelns färg känns lite jakt. På något sätt. Eller så är jag lättpåverkad![]()
Ska du sälja är jag spekulantJag är beredd att hålla med dig..![]()
Snygg klocka och go beerAjemen! Glömde dock posta tidigare
![]()
Ja medMakalöst bra, jag funderar också. Längesen jag köpte eller sålde något nu.
Det där är väl ändå ett bra pris? Ser ut som att de fuckat upp originalpriset. Brukar inte de gå på 3,5k-4.5k?Klockias kampanjer känns inte alltid helt givna...
![]()
List på den där är 5K så bra pris. Stämmer säkert som du säger att de har råkat ändra originalpriset.Det där är väl ändå ett bra pris? Ser ut som att de fuckat upp originalpriset. Brukar inte de gå på 3,5k-4.5k?
Det var ett tokbra pris. Blev nästan lite sugen..Klockias kampanjer känns inte alltid helt givna...
![]()
Dom kanske pris bumparKlockias kampanjer känns inte alltid helt givna...
![]()
Måste ha blivit ngn eftersläpning. Stod listad som 5 495 kr ordinarie pris innan. Skönt, ett tag trodde jag det hade blivit något knas med ölen....Det där är väl ändå ett bra pris? Ser ut som att de fuckat upp originalpriset. Brukar inte de gå på 3,5k-4.5k?
Endast en kvar enligt lagersaldot så vill man slå till gäller det nog att vara snabbDom kanske pris bumpar![]()
Härligt!
Kycklingwok och Ozzy dönandes i högtalarna![]()
Blev officiellt friskförklarad från axelskadan idag förmiddags, mår som en prins.
Jag slog till på en Ssc741 tidigare i veckan som förhoppningsvis landar nästa vecka och den hade dom inte i lager men kanske inte e samma deal på dessa?Endast en kvar enligt lagersaldot så vill man slå till gäller det nog att vara snabb![]()
Gött jobbat
Kycklingwok och Ozzy dönandes i högtalarna![]()
Blev officiellt friskförklarad från axelskadan idag förmiddags, mår som en prins.
Tack detsamma, känns oförskämt bra att vara "back in black" kompisGött jobbat. Nu blir det nerförsbacke, ja dvs efter coronamöget. Rock on kompis.
Verkligen! Man undrar om det är nattskiftet i Seikos fabrik som pumpar ut dessa. Ruskigt bra kvalitetskänsla.köpte ju din senaste mm300 homage och helt ärligt var den typ bättre finish än många dyrare mellanklassdykare jag haft från mer välkända märken. Men de lägger ju inte mkt krut på egen design men ändå
![]()
Hehe, han var ju kanonTänker på @Equilibrium under kvällens ”Bäst i test” på SVT – den isländska brandmannen tillika publikfavoriten Trausti är tillbaka!![]()