• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Den var shysst! Men kolla den här i mitten nog inget jag själv skulle handla men den har ju ändå nåt:D
0360DBEC-F5E4-4DB9-9006-7FA0AA395AE8.png
Den är lite mer spejsad så att säga.

Riktigt fin. Grattis!
Tack!
Den som väntar på något gott.. Grattis till en riktigt fin klocka, gillar den skarpt :)
Tack!
Helt klart en av mina stora favoriter när det kommer inköp av nästa GMT till samlingen! Brutalt läcker! Stort grattis! :)
Diggar flera av modellerna som Farer har, tack!
Den färgen på tavlan och orange ihop är ju top notch! Riktigt snygg klocka, grattis! (Vill också ha en mondaine väggklocka!)
Tack! Ja det är en fin kombo.
Den där var riktigt läcker! Grattis :)
Riktigt nöjd med den :)
Din sambo har god smak. Fruämne!
Absolut har hon god smak ;) Mkt möjligt fruämne, men det kräver en bröllopsresa till Maldiverna och det är lite svårt i dessa tider.

Personligen har jag oerhört svårt att finna ett lämpligt armband till Micro-Squalen, så nu är länken tillbaka på.

Kombinationen orange gummi med bezelns färg känns lite jakt. På något sätt. Eller så är jag lättpåverkad o_O
Jag tycker svart sailcloth med orangesömmar som jag och några andra körde var svinbra kombo. Lagom matchy-matchy, sobert och sportigt.
20200109_220111.jpg
20200128_074159.jpg

Tillbaka
Topp