• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

IMG_9590.JPG

Jippiiiiii !
Min första G-shock är på väg !
Nu är det bara att hålla tummarna för att man kommer att kunna flyga hem i höst och lägga vantarna på den. Jag har tyvärr inga illusioner om att komma hem i juli.

Tack @Nicke75 :)
Tack själv :)
Tänka va många paket du har att vänta.

Var får man tag på sådan tisha? :D
http://trailhead.ru/catalog/futbolki-polo/man men då behöver man öva på sina Kyrilliska färdigheter innan då allt står endast på Ryska :)

Det låter som en maträtt.
Tacos, Nachos, Tortilla, Burrito, Cheburilla...
Drutten = Cheburashka + Godzilla blir Cheburilla :D

Det är Drutten som heter Cheburashka på Ryska, se min förklaring här ovan :)

Senast ändrad:
http://trailhead.ru/catalog/futbolki-polo/man men då behöver man öva på sina Kyrilliska färdigheter innan då allt står endast på Ryska :)

Drutten = Cheburashka + Godzilla blir Cheburilla :D

Det är Drutten som heter Cheburashka på Ryska, se mitt min förklaring här ovan :)
Jo jag vet :)
Har en Dvd med Drutten och Jena någonstans !
Edit: Jag letade faktiskt efter den häromdagen när jag och @FOQ diskuterade just Drutten. Men den är tyvärr ännu ofunnen.

Senast ändrad:
Fasen va gott! Brukar ni käka vid 22-snåret? ;)
4E90A5B9-2052-463F-98D9-9871D1A586FA.jpeg
Min familj hade nog slaktat och ätit mig om jag tvingat dom vänta tills 22 på kvällen :p:D
Nja, det tog några timmar längre än vad jag hade beräknat. Fick ge barnen korv med bröd så de överlevde och så fick grannarna vara med och dela på köttet istället.. :D Fördelen med att det blev sent och alla är så hungriga är att de tycker det är det godaste de ätit, skulle kunna bjudit på en tallrik lera och de skulle uppskattat det.. :p

Nja, det tog några timmar längre än vad jag hade beräknat. Fick ge barnen korv med bröd så de överlevde och så fick grannarna vara med och dela på köttet istället.. :D Fördelen med att det blev sent och alla är så hungriga är att de tycker det är det godaste de ätit, skulle kunna bjudit på en tallrik lera och de skulle uppskattat det.. :p
Aaa smarch :D Men det var nog rätt gott när det legat så länge på grillen :)

Tillbaka
Topp