kalmarlasse
Basic
Toppen - tack för svaret. Den gillade jag.Japp! Bara att trycka på start-knappen så kan man välja: Dag, datum eller digital tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Toppen - tack för svaret. Den gillade jag.Japp! Bara att trycka på start-knappen så kan man välja: Dag, datum eller digital tid.
Tack själv![]()
Jippiiiiii !
Min första G-shock är på väg !
Nu är det bara att hålla tummarna för att man kommer att kunna flyga hem i höst och lägga vantarna på den. Jag har tyvärr inga illusioner om att komma hem i juli.
Tack @Nicke75![]()
Japp, och som om inte 4 tidsmätare vore nog så är där även en plånbok.Tack själv
Tänka va många paket du har att vänta.
Ha en fin söndag allihop, glada önskningar från Cheburilla the King of MONSTERS! För alla nostalgiker där ute
![]()
http://trailhead.ru/catalog/futbolki-polo/man men då behöver man öva på sina Kyrilliska färdigheter innan då allt står endast på RyskaVar får man tag på sådan tisha?![]()
Drutten = Cheburashka + Godzilla blir CheburillaDet låter som en maträtt.
Tacos, Nachos, Tortilla, Burrito, Cheburilla...
Det är Drutten som heter Cheburashka på Ryska, se min förklaring här ovanSer ut som Drutten![]()
Jo jag vethttp://trailhead.ru/catalog/futbolki-polo/man men då behöver man öva på sina Kyrilliska färdigheter innan då allt står endast på Ryska
Drutten = Cheburashka + Godzilla blir Cheburilla
Det är Drutten som heter Cheburashka på Ryska, se mitt min förklaring här ovan![]()
Maten blev till slut klar, så nu har äntligen familjen fått mat..Fem vrålhungriga familjemedlemmar gjorde att jag glömde ta några bilder på resultatet men det blev bra kan jag säga, soprent på faten![]()
Fasen va gott! Brukar ni käka vid 22-snåret?Maten blev till slut klar, så nu har äntligen familjen fått mat..![]()
![]()
![]()
Den ser fantastisk ut! Går det vrida på ringen fortfarande?
Min familj hade nog slaktat och ätit mig om jag tvingat dom vänta tills 22 på kvällenFasen va gott! Brukar ni käka vid 22-snåret?![]()
![]()
Schysst bark du fått till, det ser smarrigt utMaten blev till slut klar, så nu har äntligen familjen fått mat..![]()
![]()
![]()
Ja, med tanke på att barnen redan hade hunnit sova ett par timmar vid den tidpunkten hade det nog klassats som ett totalt föräldraskapshaveri. (Utöver att fru boett hade blodsockerhavererat för en eon sedan..) Men alla har ju inte småknoddar.Min familj hade nog slaktat och ätit mig om jag tvingat dom vänta tills 22 på kvällen![]()
Snyggt! Kanske har kommit på tal tidigare i tråden MEN, hur känns kvalitén? Verkar vara mycket klocka för pengarna.Börjar dagen med denna, smidig och lätt![]()
![]()
Fasen va gott! Brukar ni käka vid 22-snåret?![]()
![]()
Nja, det tog några timmar längre än vad jag hade beräknat. Fick ge barnen korv med bröd så de överlevde och så fick grannarna vara med och dela på köttet istället..Min familj hade nog slaktat och ätit mig om jag tvingat dom vänta tills 22 på kvällen![]()
Aaa smarchNja, det tog några timmar längre än vad jag hade beräknat. Fick ge barnen korv med bröd så de överlevde och så fick grannarna vara med och dela på köttet istället..Fördelen med att det blev sent och alla är så hungriga är att de tycker det är det godaste de ätit, skulle kunna bjudit på en tallrik lera och de skulle uppskattat det..
![]()
Hade inte du köpstopp?Japp, och som om inte 4 tidsmätare vore nog så är där även en plånbok.
Edit: Det känns nästan som man är ett barn med för få spärrar och för mycket deg![]()
JovisstHade inte du köpstopp?![]()
Riktigt trevlig. Fler intryck av den?Nya kärleken idag![]()
![]()
Den e riktigt lyckad den därNya kärleken idag![]()
![]()
9-5a?Bestyr i andrabilen. Perfekt när man skall lasta tungt och otympligt. Inget man kör i den markant mycket dyrare bruksbilen.
![]()
Jag gissar og9-3