Magnus Eriksson
Basic
Kör den här på hemmakontoret idag trots att tanken är att sälja. Orkade inte ställa datum heller. Om nån i tråden är sugen så utlovas trådrabatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben

En annan dyr ”hobby”. Bilar.![]()
Behövde lite uppmuntran idag. Bilen bärgades imorse till verkstaden pga växellådefel och igår gick AC:n sönder i fruns bil![]()
Riktigt schyssta de där. Örebro-GTG snartMycket trevliga måste jag säga![]()
![]()
Det tycker jag vi får styra uppRiktigt schyssta de där. Örebro-GTG snart![]()
HojtaroljaFel tråd?![]()
Samma här, dags att slänga på gummi på klockan nu dock!Fick bli en Ventus idag.
![]()
Hur mycket skiljer i storlek på Ventusen och Helbergarn på armen?Samma här, dags att slänga på gummi på klockan nu dock!![]()
![]()

Hmm, jag vill ha en brun... men blå kanske är vassareTanken var ju inte att redan vara inne på sommarklocka numero tres men denna gång ska jag fasiken tygla mig!!!!
![]()
![]()

Ser man på! Hade en likadan som din innan den jag har nu. Grön tavla + mässing = vacker.Samma här, dags att slänga på gummi på klockan nu dock!![]()
![]()
En sån där ska jag också ha nån gång. Fasen vad bra den ser utTanken var ju inte att redan vara inne på sommarklocka numero tres men denna gång ska jag fasiken tygla mig!!!!
![]()
![]()
Den blå är riktigt fin, men jag tycker den bruna ser riktigt schysst ut jag också.Hmm, jag vill ha en brun... men blå kanske är vassare![]()
Se så, in i Squale-tråden med dig. Vacker så man blir blöt i ögatTanken var ju inte att redan vara inne på sommarklocka numero tres men denna gång ska jag fasiken tygla mig!!!!
![]()
![]()
Kööööööööp båda!Den blå är riktigt fin, men jag tycker den bruna ser riktigt schysst ut jag också.
Haha. Nä, klarar mig på min 1521 så länge. Nu är det GMT som blir nästa inköp. Antingen enKööööööööp båda!![]()
Bjuder väl mina microvänner på helikopterbilden också. Alla läser visst inte allt på forumet?!
Ni som redan sett den i "vad gör du och din klocka just nu"-tråden får väl scrolla extra fort.
![]()
Dom säger det. Svarthök...Vad är det för gräddvisp? Helikopter 16?
Släpper Steinhart den i 39mm så klipper jag den direkt, och jag kommer nog skippa Mercern. Eftersom jag ville ha med blå tavla, så hittade jag ett annat alternativHaha. Nä, klarar mig på min 1521 så länge. Nu är det GMT som blir nästa inköp. Antingen en
![]()
Eller en
![]()
Beroende på hur det går den 16:e.
Ja, 42 är gränsfall för mig. Gillar egentligen 39-40 men den är ju för jäkla bra. Hoppas egentligen mer på mercern. Verktygslös mikrojustering och 40mm (okej, 40,5) känns riktigt lovande.Släpper Steinhart den i 39mm så klipper jag den direkt, och jag kommer nog skippa Mercern. Eftersom jag ville ha med blå tavla, så hittade jag ett annat alternativ![]()
En annan dyr ”hobby”. Bilar.