• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Hör hemma och hör hemma, annars hade jag ju inte fått se den :). Här är hustruns sinatra (på min arm, liiiite liten blir den).
IMG_20181229_103615_2.jpg
Den är precis lagom för vad den är tycker jag. :)
Jag har kollat lite på en på länk med svart tavla. Ligger på drygt 11...
Men man får mycket kul för 11000.:nailbiting:
Screenshot_20200602-195951.jpg

Den är precis lagom för vad den är tycker jag. :)
Jag har kollat lite på en på länk med svart tavla. Ligger på drygt 11...
Men man får mycket kul för 11000.:nailbiting:
Screenshot_20200602-195951.jpg
Hustruns är damstorleken den är 29 mm och har en varienade l2l från 34,9-38,1, så liiiite liten men passar henne perfekt.
Ja det är den typen av priser jag sett också och det där är i den lägre regionen för en "gammal" beggad vad jag har hittat... Suck ja. :( Har ju inte tittat på ett tag nu...

Hustruns är damstorleken den är 29 mm och har en varienade l2l från 34,9-38,1, så liiiite liten men passar henne perfekt.
Ja det är den typen av priser jag sett också och det där är i den lägre regionen för en "gammal" beggad vad jag har hittat... Suck ja. :( Har ju inte tittat på ett tag nu...
Ahaaa. Det var dammodellen! Såg inte så liten ut ändå tycker jag.
Det är ju ingen dykare direkt.

Ja, den för 11 är nog den mest slitna av dom billigaste skulle jag gissa. Jag tenderar att alltid röra mig i det absolut lägsta spannet när det gäller begagnat.
Antagligen väldigt dumt...:rolleyes:

Har du testat en köpesannons är på KoS?

Ahaaa. Det var dammodellen! Såg inte så liten ut ändå tycker jag.
Det är ju ingen dykare direkt.

Ja, den för 11 är nog den mest slitna av dom billigaste skulle jag gissa. Jag tenderar att alltid röra mig i det absolut lägsta spannet när det gäller begagnat.
Antagligen väldigt dumt...:rolleyes:

Har du testat en köpesannons är på KoS?
Näää, funkar det? Anar liksom att kunskapen härinne är så stor så här kommer ingen med ett mirakelpris på en sån :angel:

Är själv sugen på en Batman men hittar den inte med levereras från Tjeckien. Hur hittade du den?
Är själv sugen på en Batman men hittar den inte med levereras från Tjeckien. Hur hittade du den?
Pagani design official store på Ali.
Ser ut som bara Coke och svart med grön gmt-visare finns kvar i Tjeckien för tillfället. Alla modellerna var tillgängliga därifrån tidigare.
Verkar ha gått åt som smör i solsken :).
Funderar själv eventuellt på en till.

Tyckte jag läste 4900 riksdaler.
Och ja, väldigt cool klocka :)
Jo, brukar vara ett direkt översatt dollarpris på NTHs sajt, misstänker 25% extra för oss. Mycket pengar för en klocka med NH-verk men NTH gör bra grejer så kanske värt det ändå. Aja, frän är den, bara namnet i sig kittlar ju ;)

Vi dreglade över den för några hundra sidor sedan. :)
Den kommer kosta knappt 5000kr direkt från NTH.
Menar du att jag missat det, inte bra :facepalm:
Det är ett ok pris men 25% avgifter är tyvärr inte inräknat (USA). Skulle tippa på att den hamnar på 6500-7000 från Serious Watches men vi får vänta och se helt enkelt.

Tillbaka
Topp