[Bobo]
Guld
Vi kan göra ett gruppköp på vit. Kanske kan få rabatt!?Inte lätt att hänga med i svängarna längre haha. Vilken färg ska vi välja då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi kan göra ett gruppköp på vit. Kanske kan få rabatt!?Inte lätt att hänga med i svängarna längre haha. Vilken färg ska vi välja då?
Ah det händer så sjukt mycket annat i klockan så vit kan nog funka för att lugna ner ögonen en smula. NTH är smalt som fan, vi kommer inte ens få ihop fem persVi kan göra ett gruppköp på vit. Kanske kan få rabatt!?![]()
Coolt med boett av Kalles randig med!Zelos Mirage Swiss Flying Tourbillion, endast $12000![]()
![]()
Hinner inte med!!@Björn Boett
Hur stor skillnad i storlek upplever du mellan Ventusen och Helbergarn?
Har haft tentamen i hållfasthetslära och sen har det gått i ett.. l2l skiljer det 5 mm. 50 clemens och 45 på ventus, båda är bekväma att bära men det är rätt så stor skillnad i känsla ändå, ventusen märks ju knappt att man har på sig
Dom har bra närvaro rent visuellt båda två...Hinner inte med!!Har haft tentamen i hållfasthetslära och sen har det gått i ett.. l2l skiljer det 5 mm. 50 clemens och 45 på ventus, båda är bekväma att bära men det är rätt så stor skillnad i känsla ändå, ventusen märks ju knappt att man har på sig
![]()
![]()
Kan bara uttala mig om Ventusen som suttit på armen en vecka nu, den är ju försvinnande liten.Hinner inte med!!Har haft tentamen i hållfasthetslära och sen har det gått i ett.. l2l skiljer det 5 mm. 50 clemens och 45 på ventus, båda är bekväma att bära men det är rätt så stor skillnad i känsla ändå, ventusen märks ju knappt att man har på sig
![]()
![]()
Gratulerar! Hoppas du blir nöjd. Ställer mig gärna i kö ifall du tröttnar någongång.Jag vet inte![]()
Valmöjligheter är enbart jobbigt, tacka vet jag enkelhet och konformitet.Dom har bra närvaro rent visuellt båda två...
Gillar glaset på Helberg, men skulle gärna ha kronan som på Ventus...
Blir mer och mer såld på en CH6. Om det nu var möjligt.
Men jag har snöat in på den gröna tavlan en smula... Tänker att den ska komplettera samlingen resten av mitt liv. Är ju ingen flippare direkt...
Men det är svårt att välja.
Valmöjligheterna är lite för många känner jag.
Speciellt när dom har en "bygg din egen klocka"-editor på hemsidan.![]()
Det finns någon i tråden som har den här. Sjukt fin.Lite slögooglande på klockor resulterade i detta brittiska märke som är nytt för mig. Dom verkar dock ha funnits sedan 2015...
På något sätt föredrar jag när tillverkarna begränsar valmöjligheterna när det gäller klockor. Kan inte förklara varför riktigt. Brukar tappa bort mig när det blir för många val och tappar intresset. Om Seiko hade gjort en enda Tuna-modell hade jag ägt den. Nu fattar jag inte ens vilka som finns...Valmöjligheter är enbart jobbigt, tacka vet jag enkelhet och konformitet.
Den ultimata Rolexen är (just av den anledningen) IMO Explorer 1.På något sätt föredrar jag när tillverkarna begränsar valmöjligheterna när det gäller klockor. Kan inte förklara varför riktigt. Brukar tappa bort mig när det blir för många val och tappar intresset. Om Seiko hade gjort en enda Tuna-modell hade jag ägt den. Nu fattar jag inte ens vilka som finns...![]()
214270?Den ultimata Rolexen är (just av den anledningen) IMO Explorer 1.
Ja den, eller föregångaren 14270.214270?
Jag är stolt och straight, räknas det?Finns det hetero pride?![]()

Ja där ser man, utifrån hur den sitter på dig så gissade jag på betydligt större handleder. Jag kanske bara använde fel straps helt enkeltTack tack, nejdå har ca 18,5cm men platt handled. Ditt ur från början om jag förstått rättTanken när jag köpte klockan var att ha ett micro ur att rotera med men som vanligt blir man väl ambivalent om det ska avyttras framöver...
Jaja så är planen iallafall![]()
Tack det var snällt, men jag vete tusan. Tycker den var på tok för stor för migSåg väl inte så tokigt ut på dig om det var ditt "handled skott" överst..

Jag med !Jag är stolt och straight, räknas det?![]()
Kul! När arrangerar vi vår första parad?Jag med !
Kul att du gillar den, ser fram emot att se den mycket i tråden. Klart att du kan bära rött läder, det kan ju alla!Fick hem idag lördagsbonanzans sista klocka för min del. En Vostok (tack @regnguden)!
Riktigt fin pärla...eller bör jag säga smaragd... eh! Väldigt fin grön urtavla, med en klassisk kupat plexi, riktigt fin cupola! Med det sjukt stabila verket 2403 så är den här klockan inte bara snygg utan en stabil en! Dock tror jag att jag ska byta bandet, för all del är de klassiska ryska färgerna rött o grönt passande, men inget jag kan bära. Jag tror det blir ett svart band.
Summa summarum; jag är sjukt nöjd. Det är en keeper. Nej den kommer inte upp på lördag!
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag är stolt och straight, räknas det?![]()
Jag med !
Kul! När arrangerar vi vår första parad?
Absolut! Jag bastar alltid naken, går det an?Ayy jag är också det
Det ska väl hållas på det mest manliga sätt som går = i bastun?
Du kommer att få se den, dock inte med ett rött band haha tyvärr!Kul att du gillar den, ser fram emot att se den mycket i tråden. Klart att du kan bära rött läder, det kan ju alla!
Ja, något annat är väl för gaypride? När man ska ha kläder på sig, då har man kläder på sig. När man ska va naken, då ska man va naken. Inte tvärt om....Absolut! Jag bastar alltid naken, går det an?

Aha, om du vill flippa läderlappen så ställer jag mig i kö.Pagani design official store på Ali.
Ser ut som bara Coke och svart med grön gmt-visare finns kvar i Tjeckien för tillfället. Alla modellerna var tillgängliga därifrån tidigare.
Verkar ha gått åt som smör i solsken.
Funderar själv eventuellt på en till.