C
Coach
Guest
Traska i skogen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt spännande faktiskt!Nice! Spänningen är olidlig![]()
Den är riktigt bra!Traska i skogen.![]()
Korspostar från passaroundtråden. D1 Milano.
![]()
Nej, det är ett 22mm som jag gjort om till 18mm lite snabbt, samt tagit bort undre "flärpen" så det blir tunnare på handledenHar du gjort natot själv? Tycker för första gången den ser riktigt bra ut på natot!
Beställt en av varje fördel när dom inte är så dyra.
En av dom kanske läggs ut här så är någon intresserad så ha lite is i magen.
![]()
![]()
Stort grattis till en riktigt bra pjäsDå var denna referens i min ägo för femte gången. Nu är den här för att stanna!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack själv, nu är jag på väg att hämta ut min pjäs likaså! Uppfyller den kravet för djungelpatina?Testar dagens nykomling. Grymt nöjd.
Stort tack @TerryTee för en trevlig bytesaffär.
Förresten sa jag att jag var grymt nöjd?
Nu lite bilder.![]()
![]()
![]()
Ja helt ok grundpatina. Ska nog trixa lite själv ocksåTack själv, nu är jag på väg att hämta ut min pjäs likaså! Uppfyller den kravet för djungelpatina?SÅ SNYGG!
Ser bra ut men är det vad jag tror i botten så...nej jag vill inte veta förrestenInspirerad av @Nilas djungelpatinering. Skulle egentligen inte men orkar fan inte vänta i femtio år. Hemligt recept, resultat okänt
![]()
Närå så vidrig är inte ens jag. Fräschare än ägg faktiskt, eller ja luktar bättre iafSer bra ut men är det vad jag tror i botten så...nej jag vill inte veta förresten.
Ja men du behöver ju inte sitta i lådan med klockan och ägget om du inte villNärå så vidrig är inte ens jag. Fräschare än ägg faktiskt, eller ja luktar bättre iaf![]()
Testar dagens nykomling. Grymt nöjd.
Nu lite bilder.![]()
![]()
![]()
Jajjemän, en gammal beprövad metod, kan inte bli mer genuint "äkta" än så@Von
@Nilas
På en restaurang som jag var delägare i en gång i tiden skulle vi sätta upp ett ljusinstallationonstverk i plåt i taket. Vi insåg direkt att det var för blankt och att det behövde rostas.
Kocken ville inte dela med sig av något surt från köket, så det slutade med att vi under ett par veckors tid pissade på plåten som vi lagt ut i gruset på bakgården så fort vi fick tillfälle. Funkade galant.
Hela den manliga personalstyrkan var involverad. Det är teambuilding det!
Hänger fortfarande kvar i taket i matsalen 20 år senare...![]()
Välkommen in i klubb gamma! Bytte mot actiondiver?Testar dagens nykomling. Grymt nöjd.
Nu lite bilder.![]()
![]()
![]()
Jo !!!Ja men du behöver ju inte sitta i lådan med klockan och ägget om du inte vill.
Så snyggt!Blev minsann en länk till sommargodingen också idag.
![]()
Nu så, tack själv min gode herre! Äntligen en Action Diver på handleden igen, perfekt att slippa ändra en enda länk dessutomTestar dagens nykomling. Grymt nöjd.
Nu lite bilder.![]()
![]()
![]()