Alltså, det är ju en olycka.
Men det måste ha sett lite roligt ut ändå
Poliser som jagar grisar kors och tvärs !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser riktigt bra ut!Testade med en Jubilee-länk på Oceantimern idag, i jakten på vilka typer av länkar vi skall leta efter framöver.
Vad tycker ni? För mkt DJ? Skulle det kanske vara najsigare med ett BOR? Så många frågor...
OBS! Pay no attention to mina schletna (och förvånandvärt torra) händer...
![]()
![]()
Ok, shootout. 62 och du?Dockside hade jag nog kunnat ha på mig faktiskt. Har haft i min ungdom. Dock inte loafers.
Kör du med tazzles också?
Jag är i alla fall svingammal, kanske missade loafersmodet helt enkelt![]()
Var tvungen att kolla Steam, bor du på Kuba eller i Sachsen?Härligt att det finns fler spelnördar här inne!![]()
NixHar andra tofsar att leka med
![]()
Ja, möjligt.. Vet inte vad verket kostar! Men kul med ett svenskt märke som gör snygga klockor, med bra kvalitetjust kronografer gillar jag med mecaquartz... Dom blir oftast så sjukt tjocka när det sitter ett 7750 eller liknande.
Håller med dig i det mesta! Jag kan absolut tänka mig en, men då får det bli liiite mer reaJa, möjligt.. Vet inte vad verket kostar! Men kul med ett svenskt märke som gör snygga klockor, med bra kvalitetjust kronografer gillar jag med mecaquartz... Dom blir oftast så sjukt tjocka när det sitter ett 7750 eller liknande.
JajamenFan, nu var du fräck!
Haha, mycket bra fråga! Jag spelar inte det på Steam, jag kör via deras egen launcher.Var tvungen att kolla Steam, bor du på Kuba eller i Sachsen?![]()
TrumvirvelJajamen"Vad gör du med mej hemska karl....hoppas jag" sa flickan
![]()
Jag vill byta spänne på Invictan till ett ”glidelock” men originalspännet är nitat i ena änden så jag behöver en likadan bit som sitter i andra änden.
Den inringade på bilden nedan.
![]()
Jag har redan haft kontakt med Invicta och de säljer inte delen löst, har inte fått in kompletta länkar i lager ännu och kan inte ge svar på vad en sådan kommer kosta när den väl finns tillgänglig
Har scannat av Tradera men hittar ingen länk med solida länkbitar plus friktionsstift, hittar bara vikta...
Funderat på Tid & ting från @Hans Beck men läste någonstans att de har skruvade länkbitar :/
Innan jag trycker på någon knapp, finns här någon som börjat tröttna på någon av sina bronsare eller mässing?![]()
Japp, har ett exakt likadant i 18mm som ska på denna tänkte jag.Vad är det för glidelock? Tyckte det satt något smäckert dylikt på din SKX-mod som du sålde...![]()
Nej den är DNA märkt så den vill man inte ta i@Bobo har ju en med jäkligt skön patina! Kanske säljer till rätt pris?
Ligger en benarus på KoS men den är nog för liten för herrn. Och dubbar säkert sätt den redan.
Det där tror jag att nån sagt förr! PlagiaaaaaatInnan jag trycker på någon knapp, finns här någon som börjat tröttna på någon av sina bronsare eller mässing?![]()
Hehe låter fint. Kunde inte låta bli, sorry.Har vi inte kommit fram till att den kommer tillfalla allmänna arvsfonden?![]()
Me so solly!Det där tror jag att nån sagt förr! Plagiaaaaaat
#gråtemoji
#jagvägrarsvarapåsakligaargument
#troll
Tittat en del på maranez Layan med Cali. Tyckte inte jag hade handled nog så det vore ju toppen om du kunde plocka den istället?Nej den är DNA märkt så den vill man inte ta i
Ja den är ett par mm för liten tyvärr. Tänkte mig en Maranez, Armida, Helson eller liknande. För max 3k![]()
Sorry. Menade S.S = Soda Stream...Ehh... soda stream är knappast SS... typ tvärtom, men ändå problematisk.
Den är såååld...väntade för länge. Eller rättare sagt, har haft fullt upp med att lösa det andra köpet och fick feeling ikväll igen..blev lite pengar över som absolut inte kan stå på kontot och glo som en blindtarmTittat en del på maranez Layan med Cali. Tyckte inte jag hade handled nog så det vore ju toppen om du kunde plocka den istället?
Förresten ligger det en armida A8 ute, den är väl 44x51...
Hehe det där låter ju skönt! Lycka till!Den är såååld...väntade för länge. Eller rättare sagt, har haft fullt upp med att lösa det andra köpet och fick feeling ikväll igen..blev lite pengar över som absolut inte kan stå på kontot och glo som en blindtarm![]()
Japp, har ett exakt likadant i 18mm som ska på denna tänkte jag.
Kanske inte grymmaste kvaliteten någonsin men fyller sin funktion till fullo!
Jag köper dem här:
https://www.watch-band-center.com/shop2/index.php?user=watchstrap&so=&offset=40&hkat=4&skat=1607
Nej dessa säljs ju för småpengar, man får lite vad man betalar för men inte sämre än vilket annat pressat lås som helst men man får en funktion som är guld värd!Grymt! Dom där som t.ex strapcode säljer är ju så ruskigt klumpiga. Klart intressant och kostar inte multum. Tack så mycket för infon och länken!![]()
Justerar du då när handleden sväller eller? Låter bra för det som satt löst imorse sitter nu på gränsen till för tight. Den skramlar inte?Nej dessa säljs ju för småpengar, man får lite vad man betalar för men inte sämre än vilket annat pressat lås som helst men man får en funktion som är guld värd!![]()