Riktigt bra matchning där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra matchning där
Okej jag förstår. Helt rätt, prova på så kommer du säkert fram till ett beslutCitizen får med handledstid eftersom jag älskar dagkomplikation på klockor. Men testade precis alpinisten på blå perlonband, blev rätt så sexigt..
Bättre att bara köpa, inte sälja.Okej jag förstår. Helt rätt, prova på så kommer du säkert fram till ett beslut
Bara sätta på den på nåt annat än orginallänken så är dom otroligt charmigaYes Man måste ju iaf testa, blev faktiskt en till farsgubben också då han är väldigt svag för orange!
Ja precis, den verkar inte vara någon hit. Nato eller nått gummi blir säkert braBara sätta på den på nåt annat än orginallänken så är dom otroligt charmiga
Ja eller doms mesh, jag gillar dom verkligen men orginallänk drar ner intrycket ordentligtJa precis, den verkar inte vara någon hit. Nato eller nått gummi blir säkert bra
Mycket bra!
Okej bra att veta, får testa mig fram helt enkeltJa eller doms mesh, jag gillar dom verkligen men orginallänk drar ner intrycket ordentligt
Är det Vostok länkar ni dividerar om ?Okej bra att veta, får testa mig fram helt enkelt
JajamenÄr det Vostok länkar ni dividerar om ?
Jag gillar dem faktiskt, rassligare grejor får man leta efterJajamen
Vet Inte om det va det dubbla, men närmare 800€ låg de på ett tag. Och högre på beg-sidan i omgångar när de varit slutsålda. Nya versionen är alltså både billigare och snyggare i min mening.Bra pris redan från början och ännu bättre med rabattkod!
Ser att Nereide kostar €585 på länk men har för mig att de låg på typ det dubbla ett tag?
Du får ursäkta de dåliga bilderna. Men vad passar bäst?Okej jag förstår. Helt rätt, prova på så kommer du säkert fram till ett beslut
Ja verkligenSå himla trevlig den där, både i avseende färgen och storlek
TackarKanonfin! Grattis
Stort tackDen absolut bästa färgen på Horizons. Fantastiskt fin klocka! Snyggt fångat!
Ljusbrun, trots att det är uppochnerDu får ursäkta de dåliga bilderna. Men vad passar bäst?
Måste säga riktigt trevlig länk medSäger det igen, förbaskat bra den där.
Haha du gör det? Jag tänkte först när jag köpte min att så illa kan det inte vara men jag hade felJag gillar dem faktiskt, rassligare grejor får man leta efter
TackHelt fantastiskt fin! Lyckas se både klassisk ut och ha ett eget utryck. Färgerna är ju också mysiga. Grattis till Zelos bästa (enligt min smak då iallafall).
TackarNej, men berätta gärna mer.
Grattis! Snyggaste färgkombon dessutom!
Så! Klart!
Jag har inte speciellt håriga armar, därför har jag inte har ngt ’epileringsproblem’Haha du gör det? Jag tänkte först när jag köpte min att så illa kan det inte vara men jag hade fel
Haha. Tycker också ljusbrunt är trevligast, dock måste jag hitta en med blåa sömmar än blåa.Ljusbrun, trots att det är uppochner
Fast sen är jag å andra sidan väldigt konservativ i min band-smak oxå..
Det bruna lädret var ju riktigt snyggt! Så det väljer jagDu får ursäkta de dåliga bilderna. Men vad passar bäst?
Tycker också ljusbruna va trevligast. Ska dock ha perlonbandet tills jag hittar ljusbrun läderband med blåa sömmar.Det bruna lädret var ju riktigt snyggt! Så det väljer jag
Edit: ljusbrun, hade för låg ljusstyrka så det mörka såg svart ut.
Nej kan tänka mig att ifall man inte har det problemet och lyckas korta den så den passar ordentligt är den nog inte så dum!Jag har inte speciellt håriga armar, därför har jag inte har ngt ’epileringsproblem’
Ska du ha en av varje färg ällä?Hemma i gnällbältet igen!
Fram med nya ventusen!
Du den var inte dum! Jäklar vad duktiga alla här är på fota btw! Ni som använder telefon vad använder ni?Hemma i gnällbältet igen!
Fram med nya ventusen!
Verkar lida av en fetisch på NorthstarSka du ha en av varje färg ällä?