• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Acos

Audemars
Ja det är prisvärt skulle jag säga även om det såklart kan variera beroende på vad man använder för grejer. Och så är det kul såklart. 😄

Väldigt stiligt är det! 👌 De görs tydligen inte längre och är ganska eftertraktade av sådana som mig.
Allvarligt? Hade ingen aning om att det inte fanns som alternativ längre
 

Acos

Audemars
Slänger in den här den sista timmen också,gst-w110 har både orginal länk och gummi, använd som en gshock.. kan tänkas byta mot annan g shock eller annat kul kan både ge och ta pengar och även byta flera mot en
E7A4CA40-568F-48DD-9CD4-9A9FB96AE433.jpeg
 
Till er som gillar saker med sting i kan jag varmt rekommendera dessa, vill minnas att det är fler än jag som diggar dom koreanska nudlarna här i tråden
9402ABCD-1DD2-4AC8-BEAB-C32B24D11702.jpeg

Alltså, Doritos är så fruktansvärt j-a gott! Försöker att äta hyfsat nyttigt och hålla mig i någorlunda form men ibland så bara måste jag trycka i mig en påse Doritos!

Är det där en ny smak? Den vanliga orangea är väl den här:

nacho_cheese_doritos.jpg



Jag brukar alltid äta den svarta påsen som är den starkaste jag hittat här i Sverige:


doritos_sweet_chili_pepper_ny.jpg


I år har jag dock varit två vändor i Spanien och där var svarta påsen Doritos inte alls lika starka. Där fick man istället köpa en grön påse för att få samma styrka som på den svarta här i Sverige.

Verkar vara lite rörigt med olika smaker och olika färger på påsarna men vi kan i alla fall konstatera att Doritos är äckligt j-a goda! Testa den svarta påsen med en stark dip-sås till.. -oslagbart!
 

Acos

Audemars
Alltså, Doritos är så fruktansvärt j-a gott! Försöker att äta hyfsat nyttigt och hålla mig i någorlunda form men ibland så bara måste jag trycka i mig en påse Doritos!

Är det där en ny smak? Den vanliga orangea är väl den här:

nacho_cheese_doritos.jpg



Jag brukar alltid äta den svarta påsen som är den starkaste jag hittat här i Sverige:


doritos_sweet_chili_pepper_ny.jpg


I år har jag dock varit två vändor i Spanien och där var svarta påsen Doritos inte alls lika starka. Där fick man istället köpa en grön påse för att få samma styrka som på den svarta här i Sverige.

Verkar vara lite rörigt med olika smaker och olika färger på påsarna men vi kan i alla fall konstatera att Doritos är äckligt j-a goda! Testa den svarta påsen med en stark dip-sås till.. -oslagbart!
Haha själv försöker jag äta rätt sunt efter en riktigt grisbulk jag inte riktigt tagit mig helt ur ännu men när jag går förbi en doritos påse är det alltid en liten kamp hahah.. köper alltid den orangea tycker inte den svarta har nåt tryck men den här nya är det verkligen sjukt tryck i vissa av chipsen som är helt fylld med krydda blir nästan för mycket 😂
 
Haha själv försöker jag äta rätt sunt efter en riktigt grisbulk jag inte riktigt tagit mig helt ur ännu men när jag går förbi en doritos påse är det alltid en liten kamp hahah.. köper alltid den orangea tycker inte den svarta har nåt tryck men den här nya är det verkligen sjukt tryck i vissa av chipsen som är helt fylld med krydda blir nästan för mycket 😂

Åh, fan den är alltså starkare än den svarta? Grymt! Den svarta är de starkaste goda chipsen jag hittat (även om de på intet sätt är superstarka) men nu måste jag prova de där nya orangea. Har aldrig sett den påsen dock, -någon särskild butik du köpt den i?
 

HSK

Patek
2-Faktor

Acos

Audemars
Åh, fan den är alltså starkare än den svarta? Grymt! Den svarta är de starkaste goda chipsen jag hittat (även om de på intet sätt är superstarka) men nu måste jag prova de där nya orangea. Har aldrig sett den påsen dock, -någon särskild butik du köpt den i?
Finns på Ica maxi sen ett litet tag tillbaka då den är ny, köp ba!😎
 

Acos

Audemars
Någon som planerar på att slå till på någon av de nya Horizons?
Tror det kan bli en field watch i grönt för min del.
FB_IMG_1603005405811.jpg
Med risk för att svära i kyrkan så måste jag erkänna att jag tycker dom nya field watch vart en riktigt flopp, tycker dom ser skit b ut och kan verkligen inte sätta fingret på varför?! Är det tavlorna kanske? Aja smaken är som baken
 

FOQ

Audemars
Med risk för att svära i kyrkan så måste jag erkänna att jag tycker dom nya field watch vart en riktigt flopp, tycker dom ser skit b ut och kan verkligen inte sätta fingret på varför?! Är det tavlorna kanske? Aja smaken är som baken

Tycker samma. Inte bara du. Tycker Elshan pumpar ut alldeles för mycket. Känns inte riktigt som tanken inte finns med längre. För mig personligen.. Läs personligen har jag inte sett något som ryckt i köptarmen på länge. Bronzon i burgundy var dock grym. Borde komma mer kan man tycka.

Jag känner mig iofs kanske trött överlag på klockor just nu. Blev lite lycka nu när jag köpte min Venturo så det känns bra.
 

Acos

Audemars
Tycker samma. Inte bara du. Tycker Elshan pumpar ut alldeles för mycket. Känns inte riktigt som tanken inte finns med längre. För mig personligen.. Läs personligen har jag inte sett något som ryckt i köptarmen på länge. Bronzon i burgundy var dock grym. Borde komma mer kan man tycka.

Jag känner mig iofs kanske trött överlag på klockor just nu. Blev lite lycka nu när jag köpte min Venturo så det känns bra.
Ja nog känns det som om Elshan pressar ut mest nya klockor just nu, så det kanske är det som tar ut sin rätt.. Sen ligger jag lite i samma sits som dig att man blivit lite mättad trots klockkontot tillåter köp
 
  • Like
Reactions: FOQ

HSK

Patek
2-Faktor
Finns det intresse för en passaround på denna? Ja inte Fujoors exemplar så klart, jag plankade bara bilden för jag orkar inte googla. 😁 Det verkar som att vi är ett par stycken som är sugna i alla fall och det behövs inte så många eftersom den är så billig (typ 1900 + moms). Citera bara det här inlägget om ni är på så styr jag upp det! 😊
 
Topp