• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Watchwears tropik var nog lite långt för mig. Annars trevligt. Gillade verkligen perlonet😊
PXL_20210721_203756477.jpg
😮 Hur stor handled har du och hur lång flärp blev det?
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
God morgon tråden!
Jag bara roar mig, dag 12.
Käker frukost på cafe i Ystad med affordable vintage just nu.
Så varför är jag ur sängen så tidigt när jag har semester?
Jo, för att jag är lite dum i huvudet.
Hade följande samtal med en bilverkstad:
Min bil behöver servas.
- 22 juli har vi tid. Passar det att komma kl 07?
Jo men så klart, det passar bra...

Så här sitter jag.
Nog trams, ha en trevlig dag alla!

20210722_072212.jpg
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Vad har du för armband på den? Jag letar lite halvhjärtat efter ett vitt till en likadan klocka..
Köpte detta:
Nöjd med det.

Såg det fanns liknande/motsvarande på Watchwear några sidor bakåt i tråden.
Svensk sida där vi har ks rabatt.
 

Master J

Audemars
2-Faktor
Vad har du för armband på den? Jag letar lite halvhjärtat efter ett vitt till en likadan klocka..

Köpte detta:
Nöjd med det.

Såg det fanns liknande/motsvarande på Watchwear några sidor bakåt i tråden.
Svensk sida där vi har ks rabatt.


Jag har synat bilderna väldans noga och vågar till 99,7 % säga att det är samma band på watchwear och monstrap...
Så då talar ju allt för watchwear, både mkt närmare = snabbare och billigare (använd även KS2021 för 15 % rabatt).

@MoHaha, du åkte på tull också från monstrap antar jag?
 

v0n

Patek
2-Faktor
Jag har synat bilderna väldans noga och vågar till 99,7 % säga att det är samma band på watchwear och monstrap...
Så då talar ju allt för watchwear, både mkt närmare = snabbare och billigare (använd även KS2021 för 15 % rabatt).

@MoHaha, du åkte på tull också från monstrap antar jag?
100% säker på"att det här är likadana, t.o.m samma färger som watchwear...finns i flera olika stilar om man inte gillar tropicstuket 👍🏼
 
Senast ändrad:

Master J

Audemars
2-Faktor
100% säker på"att det här är likadana, t.o.m samma färger som watchwear...finns i flera olika stilar om man inte gillar tropicstuket 👍🏼

Japp, samma lika
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Jag har synat bilderna väldans noga och vågar till 99,7 % säga att det är samma band på watchwear och monstrap...
Så då talar ju allt för watchwear, både mkt närmare = snabbare och billigare (använd även KS2021 för 15 % rabatt).

@MoHaha, du åkte på tull också från monstrap antar jag?

Jo, blev lite tull/moms.
Hade inte koll på watchwears när jag köpte...
 
Topp