Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig, mycket trevlig!Fick jag före dig @Daydream_ll, du får visa röd sen
I alla fall, nyinkommen affordable micro från Axios:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Försöker tajma brevbäraren men verkar va högst rörliga tider och tjejen är ju mammaledigOrutinerat att inte vara först på plats när du väntar paket. Trodde alla gjorde det för att slippa frågor om vad man nu köpt![]()
Klickade i leverans till ServicePoint tidigare idag när jag fick mail från DHL Express.Orutinerat att inte vara först på plats när du väntar paket. Trodde alla gjorde det för att slippa frågor om vad man nu köpt![]()
Ja, har Borealis Adraga 39mm som är närmast liknande variant, jag upplever dom som lika.Trevlig, mycket trevlig!
Svårt att avgöra hur den bärs på dina bilder, men tycker den sitter riktigt bra! Den är 40mm va? Upplevs den true to size?
Praktiskt som tusanJävlar vilken spexig tillverkare det här va:
![]()
Borrade luggar, på en dressare
![]()
Men bara en en sida
![]()
Satfläsk så fin! Nu ångrar jag att jag inte beställde en till förköpspris. Nöjd?Trädgårdsarbete. I'm löving it.
Hittar utvisningsbåset själv.
![]()
Vansinnigt nöjd! Hade höga förväntningar men även dessa överträffadesSatfläsk så fin! Nu ångrar jag att jag inte beställde en till förköpspris. Nöjd?
Kul att höra!Vansinnigt nöjd! Hade höga förväntningar men även dessa överträffades![]()
Menar du den här gamla trasan?
Otroligt nöjd!
Kul, samma härOtroligt nöjd!![]()
Den är så tunn jämfört med övriga Gammas. Och finishen är riktigt, riktigt hög. Här snackar vi top tier micromärke alltså.Kul, samma här![]()
Ja finishen är betydligt högre än vad jag förväntat mig! Är även väldigt imponerad av lumen. Efter en hel natt är det fortfarande mycket enkelt att läsa tiden när man vaknar tillDen är så tunn jämfört med övriga Gammas. Och finishen är riktigt, riktigt hög. Här snackar vi top tier micromärke alltså.
Just att den är tunn är helt fantastiskt. Men det har nog att göra med det manuella urverket. Men det är riktigt skönt att den är så tunn faktiskt.Den är så tunn jämfört med övriga Gammas. Och finishen är riktigt, riktigt hög. Här snackar vi top tier micromärke alltså.
Är den manuella tunnare än automaten? Tycker min är ganska slimmad ocksåJust att den är tunn är helt fantastiskt. Men det har nog att göra med det manuella urverket. Men det är riktigt skönt att den är så tunn faktiskt.
Jag tycker datumet ser helt ok ut... enligt min almanacka iaf.Kör en rysk affordable ett par dagar framöver. Vostok amphibia på Barton elite. Orkade inte ställa in datum så den ligger en dag före.
![]()