Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag röstar på italienskt stål och kolfiber. Väger inget. Känns som att flyga. Smalt styre och kort hjulbas gör att man lätt tar sig fram där det är smalt och trångt. Skön ryss var med på dagens runda26" är helt perfekt i stadsmiljö, finns inget skäl att hålla på med något annat om man inte har långa sträckor på platt landsväg alternativt tuff skogsterräng på vägen till pendlingsmålet.
Mycket snyggt färgmatchat!Jajaja, sista för idag sen ska jag inte tjata mer! Lite bilder från dagens tur i skogen med sparven.
![]()
![]()
![]()
![]()
Helt rätt, var inget negativt menat utan mer att det kändes riktigt kul även om gubbracern har mycket trevligare utväxling men ska mest ba trampa snö och kanske någon liten Stig ifall andan faller på26" är helt perfekt i stadsmiljö, finns inget skäl att hålla på med något annat om man inte har långa sträckor på platt landsväg alternativt tuff skogsterräng på vägen till pendlingsmålet.
Det kommer iaf ny bunt Smiths Navigators i slutet på månaden…och ny bunt PRS-29a i början på nästa år.God kväll, är det någon som har koll på om och isåfall när Smiths släpper en ny bunt av Explorers för studenter?
Det kommer iaf ny bunt Smiths Navigators i slutet på månaden…och ny bunt PRS-29a i början på nästa år.![]()
Det absolut snyggaste som du någonsin har visat. Visste att du hade god smak. (Glöm det, jag ljög
)
Snyggt matchat när klockan är 31 också
Vid Teutates, du har rätt !!!Snyggt matchat när klockan är 31 också![]()
PRS-29a verkar riktigt fin! Men undra med Everest då? Man förstår att den är populär
Vid Teutates, du har rätt !!!
Ja, lite tam skulle jag säga! Blev bättre med en liten skvätt vattenVad säger du om whiskyn... Jag blev lite besviken på den.![]()
Att tidmätaren visade 31 minuter var faktiskt en slump, därav min förvåning när Rizzie uppmärksammade detVar det inte det som var meningen..?![]()
Jag gillar strapped nato. Tror denna, svensk skog, skulle passa bra.Testa Citizen på läder. Jag tycker det funkar
![]()
Skulle gärna köpa nått snyggt grönt Nato nån som har tips?
/ P
Skitsnygg! Love it.Äntligen måndag! Trevlig dag på er![]()
![]()