Dagens! Försöker fatta beslut om den ska få vara kvar eller ej. Tappat någon centimeter runt handleden och den känns möjligen lite stor numera.
Mycket handledscardio då ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dagens! Försöker fatta beslut om den ska få vara kvar eller ej. Tappat någon centimeter runt handleden och den känns möjligen lite stor numera.
Haha kunde varit så, men icke! Det visar sig att handleden krymper när man går ner 25 kgMycket handledscardio då ?
Haha kunde varit så, men icke! Det visar sig att handleden krymper när man går ner 25 kg
Jag har badat jag - Synchron är bra skit
Karaktäristiska Vinga fyr skymtas vänster i bild
Faaaan va kallt
Alltså de där grodorna är ju rätt fräsiga ändå. Kollade på dem under 11/11 rean men fick bli en Steeldive till slut.Nytt in: en helt ny vit groda för under en tusse gick inte att motstå då den gula har visat sig vara synnerligen charmant och pålitlig. Copage/homage absolut, men pensionskontot gör vågen.
Ja, de är rätt kul och synnerligen prisvärda. För den gula betalade jag 1,8K (inkl. 3 silikonband av otroligt hög kvalitet och som inte samlar damm) för 1,5 år sedan och den passerade tullen utan monetär handpåläggning och för den vita strax under 1K. Den fanns redan här och var bara uppackad och provad på armen. Även jag har haft lite span på diverse modeller från Steeldive. Watchdives har ett kul sortiment för små pengar.Alltså de där grodorna är ju rätt fräsiga ändå. Kollade på dem under 11/11 rean men fick bli en Steeldive till slut.
Wow!NTH DevilRay
Post lumeshot !
wowHade lume kvar till morgonen.
Dock inte sådär starkt men läsbart i mörkt rum iaf
Aldrig i mitt liv har jag sett det innan, coolt ! jag fattar inte varför men det är coolt!
viktigt när du behöver attack-ställa klockan i mörkret juAldrig i mitt liv har jag sett det innan, coolt ! jag fattar inte varför men det är coolt!
Bläckfisk lumen är så cool!
ja, är så förbannad svårt att hitta kronan i mörkretviktigt när du behöver attack-ställa klockan i mörkret ju
Det finns rum för förbättring.ja, är så förbannad svårt att hitta kronan i mörkret
Underkänd, ingen lume på kronan.Det finns rum för förbättring.
Men kronan är ju svart på den... så det kan ju bli klurigt där med.Det finns rum för förbättring.
Den är grym.Bläckfisk lumen är så cool!
Hade inte den här varit mycket, mycket bättre med sub dials i samma färg som tavlan?