• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Daydream_ll

Cartier
Får bli lite danskt idag, ursäkta den noppiga tröjan :)
IMG_7702.JPG
 

M26

Rolex
2-Faktor
Hann med 2st sista minuten julklappar till mig själv men det tog ett tag för dom att anlända från utlandet. Den ena var gårdagens Halios Seaforth Bronze som jag hunnit byta band på till Watchwears passade gummi, tycker det blev riktigt bra om jag får säga det själv 🤩

IMG_20230112_151005.jpg


Idag kom äntligen den andra i Jumbo förpackning. Någon som vågar sig på en vild gissning om vad som döljer sig i box nr 2? Inte helt irrelevant är att förpackningens beskrivning är totalt vilseledande 😆 @Sebastard är direkt diskvalificerad för svar då han redan 😁

IMG_20230113_161949.jpg


En ledtråd är att detta nyinköpta band skall sitta på den nya klockan

IMG_20230113_162653.jpg
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Hann med 2st sista minuten julklappar till mig själv men det tog ett tag för dom att anlända från utlandet. Den ena var gårdagens Halios Seaforth Bronze som jag hunnit byta band på till Watchwears passade gummi, tycker det blev riktigt bra om jag får säga det själv 🤩

IMG_20230112_151005.jpg


Idag kom äntligen den andra i Jumbo förpackning. Någon som vågar sig på en vild gissning om vad som döljer sig i box nr 2? Inte helt irrelevant är att förpackningens beskrivning är totalt vilseledande 😆 @Sebastard är direkt diskvalificerad för svar då han redan 😁

IMG_20230113_161949.jpg


En ledtråd är att detta nyinköpta band skall sitta på den nya klockan

IMG_20230113_162653.jpg
Skulle gissa på en Boldr Odyssey baserat på bandet. Kanske någon av dessa?
1673625821179.png
1673625852304.png
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Hej jag heter @MaBr , ville bara svänga förbi å hälsa alla en trevlig fredag 🥳
Skål @TerryTee ...och nån mer!
KeZZEGi.jpg

Synchron Military på armen (tror @v0n den jäveln har en likadan). Idag exotiskt doftande band från Joseph Bonnie, inte lika väldoftande som znobbig bärz i glas men ni fattar säkert :pompus:
ci3ZVzM.jpg

H8zUubB.jpg

YNgwjAR.jpg
Hej, det är jag som är @v0n. Det stämmer bra att jag också har en Synchron, här fick den vara med på dagens djupdyk i toastolen! 😁 Ha en bra helg vänner! ✌️
PSX_20230113_173157.jpg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Äntligen är @v0n tillbaka! :woot:
Hade helt glömt bort va söööt du är v0n (om man inte zoomar in för mycket då förstås) ❤
Tack bubben! 😘 Observera den röda fejjan, så blir det när man trycker på sig femåringens utrustning! 😁

Vi tar en klocka till bara för att jag hade den på mig tidigare idag. Tur man hade 1000m på sig när det regnade så att man knappt såg handen framför sig. 🌧️
PSX_20230113_162631.jpg
 
Topp