Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där med "rätt bra urverk" kanske man ska ta med ett helt lastbilsflak fyllt med salt...Inte sett denna nämnas än, verkar vara en trevlig pjäs. Lagom stor, brons, lume, snyggt och tydligen rätt bra urverk.
![]()
Seagull 1963 Bronze - 38mm Lume Edition Sapphire
Seagull 1963 Bronze 38mm Lume Edition with sapphire glass. Vintage appeal with modern features.seagull1963.com
Vet att @Staafen fick en, men han kanske fortfarande är på inofficiell KS-paus.Inte sett denna nämnas än, verkar vara en trevlig pjäs. Lagom stor, brons, lume, snyggt och tydligen rätt bra urverk.
![]()
Seagull 1963 Bronze - 38mm Lume Edition Sapphire
Seagull 1963 Bronze 38mm Lume Edition with sapphire glass. Vintage appeal with modern features.seagull1963.com
Har tyvärr inte sett någon här som haft en. Jag är själv ruskigt sugen på en vit eller rosa i "Ladies size".Någon här inne som har testat på en Scurfa Top side crew? Tycker dom ser bra läcker ut på bild
![]()
En brun? Snygg på bundLite rodelträning efter jobbet.
![]()
Den är blå. Det var ljuset som spelade ett spratt.En brun? Snygg på bund. Visst har du en blå eller var det någon annan?
Riktigt bra på canvas ju!Tre nya idag. En dykare och två snarlika. Där den med index nog får moddas, ev den andras visare med…
![]()
![]()
Känns lite som min fäbless för dykare börjar försvinna så återstår se om den stannar![]()
Härligt att se Hemlige Helge och Hemlige Helmer hos en omtänksam ny ägare som dressat upp dem med andra band.Tre nya idag. En dykare och två snarlika. Där den med index nog får moddas, ev den andras visare med…
![]()
![]()
Känns lite som min fäbless för dykare börjar försvinna så återstår se om den stannar![]()
Riktigt bra på canvas ju!![]()
Härligt att se Hemlige Helge och Hemlige Helmer hos en omtänksam ny ägare som dressat upp dem med andra band.
Om du säljer de visarna så hör av digTre nya idag. En dykare och två snarlika. Där den med index nog får moddas, ev den andras visare med…
![]()
![]()
Funkar ju alldeles utmärkt!Tja.. nykomlingen funkar på Nato
![]()
På tal om stilleben och SM.
![]()
Ja, den är mycket, mycket välgjord med.Fan vad läcker! Den sandfärgade är rätt snygg med men den där är fan top!
Kul! Valde mellan din och den här...blev den på bilden som är på väg in nu.Ja, den är mycket, mycket välgjord med.