Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den är sjukt snygg.
![]()
Det är den ju. Men har siktet inställt på annat. KramTre minuter efter att du lagt en säljesannons postar du bild och tycker den är sjukt snygg.
Har beställt en sådan fast på länk. Är den värd sitt pris? Passade på nu när den var nere i 3990 kändes som mycket klocka för pengenUtsikt dag vs kväll.
![]()
![]()
Har oxo länken, men såg den framför mig med svart racing och så fick det bli!Har beställt en sådan fast på länk. Är den värd sitt pris? Passade på nu när den var nere i 3990 kändes som mycket klocka för pengen![]()
Låter bra. Är det malms egna band? Har ett racing sen innan.Har oxo länken, men såg den framför mig med svart racing och så fick det bli!
Ruggigt bra klocka för pengen! Jevvligt stilig men med mycket detaljer. Tavla, index i ”grovt stål” och bezel. Skitsnygg!
En keeper for sure, vilket är bra med tanke på det låga 2:a hands värdet..(vilket i min värld är konstigt och tråkigt).
Jag är mycket nöjd!
![]()
Japp. Jag slog till på Malms egna.Låter bra. Är det malms egna band? Har ett racing sen innan.
Gillar de Isländska namnen på Orterna, långt, beskrivande o cool, här har vi Flen, Skövde, ngt med träsk eller hult på slutet (med all respekt för angivna orter)![]()
Efter helgens Rock å Rollande är det skönt att varva ner med ett par dagars besök hos sonen i Hafnarfjörður![]()
Grymt braSå lämpligt att FedEx kom förbi just idag när jag hade tagit ledigt. Glasringen blev avblingad direkt.
![]()
just nu har jag 1 blå, men enligt postnord anlände en svart just till Sverige![]()