Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Relativt billigare med svensk julskinka på Island än isländskt rökt lamm i Sverige![]()
Julskinkor inhandlade hos den lokale slaktaren
![]()
Ocean Rover Ginault.
Menar du taðreykt hángikjöt ?Relativt billigare med svensk julskinka på Island än isländskt rökt lamm i Sverige
Mamma Scans julskinka kyls ner på balkongen nu. Rökt isländskt lamm för jag bara i mina juldrömmar.
Menar du taðreykt hángikjöt ?
Sammála !Taðreykt är att föredra.
Såklart, riktigt julig, ( och åretruntig…)Frågan är om inte denna skulle få äran i jul ändå,
med rätt tid och datum då givetvis....ja så får det kanske bli
.
![]()
Frågan är om inte denna skulle få äran i jul ändå,
med rätt tid och datum då givetvis....ja så får det kanske bli
.
![]()
Men clean design. cred för det iafSambon fick välja min julklocka i år...
![]()
Ser ut som en fullstor tallrik på handleden...
Shit, ser tecknad utDet var ingen i tråden som knep den här D1 Milano på Tradera? Såg lite kul ut.
![]()
Synd att jag missade den - den är skitrolig.Shit, ser tecknad ut
Kör du blodpudding i en wokpanna??
Kallas fusion, svenne käk i asiatisk pannaKör du blodpudding i en wokpanna??
ÅOtroligt fint, klassiskt ur och Cartiers roll i armbandsurets utveckling är utan tvekan fundamental. Jag tvekar däremot lite på att Tank funnits så länge som 100 hundra år (10000 år). Det första kända soluret är daterat till ca år 1500 före modern tideräkning och någonstans har jag på känn att soluret kom först.
Julklädd och fin. God jul på er!
![]()
Följer @BoZ80 med lite mer CW i 36mm. Här med den framtida bäraren som bakgrund. När hon fyller vuxen är tanken hon ska ta över den som sin årsklocka
![]()
Du friterar alltså blodpudding i en klotgrill. Är det jul så är det.
Missa helt, vad fick gick för? Tycker den är festlig ändåDet var ingen i tråden som knep den här D1 Milano på Tradera? Såg lite kul ut.
![]()